streda 23. novembra 2011

Winter Inspo & Secret Whisper...

Nasledujú virtuálne výstrižky z editorialov, ktoré ma zaujali:


P.S. zas je nejaká špeciálna konštelácia hviezd, lebo kam človek pozrie, všade giveaway :) Ja nad ňou premýšľam už cca mesiac, len sa stále neviem rozhodnúť, čím Vás potešiť. Tak by ste mi celkom uľahčili situáciu, keby ste mi trošku našepkali, po čom Vaša duša najviac piští... Aby som nejako vymedzila manévrovací priestor - určite to bude darček kozmetického charakteru. A spustím to celé začiatkom decembra (a samozrejme tam nakoniec aj tak dám to, na čo prídem sama :) 

Lučiak

6 komentárov:

  1. 4,6,9,10 no ale 11. fotka je úplne najsamkrajšia ! idem si zohnať baranicu a sovu a pri prvom snehu ťahám sestru aj s foťákom do lesa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky, tá slečna z boku (asi pri okne)je najkrajšia!
    mno a k obdarovaniu sa tešim čo vymyslíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kráásny výber :) niektoré poznám už z editoriálov, tiež sa mi páčili, sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem dievcata :) Musim povedat, ze zatial sme mi toho vela nenaznacili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takže dobré a nevysychajúce gelové linky alebo dlhotrvácna biela ceruzka (to sú totiž dve veci s ktorými teraz trápim hlavu :) o to bude bojovať ako drak na všetkých frontoch :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nadherne fotky, nasla jsem si "svoje" :-)
    krasna inspirace:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)