štvrtok 10. novembra 2011

MUA Nude Palette


Ak na niečom totálne ulietavam, sú to paletky očných v "nude" odtieňoch :) Nedávno som si urobila radosť novým prírastkom - paletkou Make up Academy (MUA) Heaven and Earth. Má šikovný rozmer 7x14 centimetrov a obsahuje 12 tieňov v krásnych, zemitých farbách. Až na jeden sú všetky metalické - niektoré viac, niektoré menej. 


K dispozícii je jeden veľmi svetlý tieň na rozjasnenie nadočnicových oblúkov a vnútorných kútikov očí, 5 tieňov strednej intenzity a 6 tmavších tieňov, ideálnych na dymové líčenie. S tieňmi sa pracuje veľmi dobre, slušná je aj výdrž - neusadzujú sa v záhybe viečka. Jedinú výhradu mám k priloženému aplikátoru - je to v podstate ten najobyčajnejší, aký na trhu existuje a na toto množstvo tieňov by som uvítala v balení aspoň dva kusy. Ale za cenu necelých 7 Eur, ktorú som za ne zaplatila vrátane poštovného na Slovensko (objednávala som z britského ebay), som s paletkou veľmi spokojná. 




...pridávam nejaké fotky z použitia v praxi - je to len obyčajné, rýchle denné líčenie, ešte som nemala čas sa s tým špeciálne vyhrať :)



poznáte túto kozmetiku a máte doma nejaký ich kúsok? 

Lučiak
fotky: ja

8 komentárov:

  1. ... ďalšia na zoznam prianí :D len mi tam chýba čierna. idem posurfovať aké ešte majú .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nepoznám ale CHCEM! presne takéto farby hľadám už celú večnosť, pretože väčšina hnedých tieňov po nanesení vyzerá dosť oranžovo a moje oči tým pádom nadobúdajú "chorý" vzhľad :) takže chcem hnedú hnedú paletku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nina, presne viem o com hovoris, oranzove a fialove tiene su podla mna rizikove a treba ich volit citlivo s ohladom na farebny typ cloveka - po oranzovych mozes vyzerat uplakane, fialove zas zvyraznuju kruhy pod ocami...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta paleta vypadá velice pěkně, nude odstínům také fandím. Pěkná koupě

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tuto kosmetiku neznam, ale paletka se mi libi, vypada pekne:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéj skvelá paleta :-)

    inde ako na ebay sa nedá kúpiť?

    nadkinsvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ta paleta je senzačná, a ako som pozerala ceny na ich oficialnej stranke tak su skvele !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)