piatok, 4. marca 2011

Flower Invasion

COAST


 PAPERBLANKS


FEDERICA SALVATORI FRANCHI

MARNI

ANTONIO MARRAS


CUSTO BARCELONA

ROBERTO CAVALLI

ERMANNO SCERVINO

SSTELLA MCCARTNEY

LOVE MOSCHINO

BOTTEGA VENETA

BRIAN DALES

PAUL SMITH

CASADEI

M MISSONI

...ale aj tak, mojou dnešnou srdcovkou sú tieto:
RUSSY

Váš jarichtivý Lučiak

pics from: yoox.com

4 komentáre:

  1. nea, ty prispievaš ako divá, nestíham s tebou držať krok, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale kdeze moja, kam sa hrabem na macherky, co hadzu aj dva posty denne, navyse s vlastnymi forkamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ahoooj :) Akurát som išla komentovať Tvoje príspevky, ale koment si skôr dala Ty- telepatia :) Nie, pod lavínou som neostala, túžba bloggovať a postovať by ma určite vytiahla aj odtiaľ. :D

    kvietky milujeeem :) zase si krásne veci vybrala :) konkrétne Marni sukňu, Paul Smith šaty, náhrdelník od Missoni, ale srdcovka sú pre mňa sandálky od Casadei.
    už máš niečo kvetinové na leto kúpené?

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veru maaaaaam :) A este urcite prikupim!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)