pondelok 21. marca 2011

Yes To Nature alias Testujeme: L´Oreal Professionel Série Nature

Naposledy som nešetrila kritikou na líniu Force Vector, ale dnes budem chváliť, chváliť, chváliť! Už viackrát som sa tu vyznala, že som veľkou milovníčkou kvalitnej prírodnej kozmetiky a naopak, neľúbim parabény, silikóny a iné chemické (a pleti škodlivé) zložky. Preto rada skočím po všetkom, čo prudko zaváňa prírodou, ale zároveň poskytuje kvalitné a spoľahlivé služby. Takúto predstavu som mala aj o novej vlasovej línii od 
L´Oreal Professionel Série Nature. A intuícia nesklamala.


Na začiatok som si vybrala šampón Douceur d´Huiles pre ťažko upravitelné, rebelujúce vlasy s výťažkom z olivového oleja. Tak, ako všetky výrobky z tejto línie, je 100% bez parabénov, silikónov, syntetických farbív a vôní a je zabalený v 100% recyklovatelnej PET fľaši. Teda, rozhodla som sa, že budem veriť všetkým týmto deklaráciám na obale :)
Šampón má dodať vlasom výživu, krásny lesk a potrebnú dávku kontroly. A skutočne, presne toto všetko moje vlasy dostali. Sú krásne vláčne, hebké a uhladené (ale nie pricapené), ľahko upravitelné, dobre držia tvar. Šampónik jemne prírodne vonia a pri umývaní cítiť, že obsahuje minimum sulfátov (v preklade, nevyrobí Vám na hlave šľahačkovú tortu). Normálna MOC je okolo 10 Eur za fľašu, ja som si ho (ako obvykle) zohnala o pár Eur lacnejšie a túto investíciu vonkoncom neľutujem. V dohľadnej dobe sa chystám vyskúšať aj vlasové masku a postupne aj ďalšie produkty z tejto prírodnej línie. Zatiaľ dávam šampónu 9 hviezd z 10tich. 

užívajte si jar
Váš Lučiak

3 komentáre:

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)