nedeľa 20. marca 2011

Lucky Sunday!


Zdravím Vás! Tri dni som bola mimo civilizácie. Človek konečne príde domov, zapne net a prvé, čo naňho vybafne, je (zatiaľ) embrionálne šieste Kollárove dieťa. Podľa bombastických titulkov, ktoré toto odhalenie sprevádzajú, ide podľa všetkého o slovenskú spoločenskú udalosť roka. Nuž, čo k tomu dodať. Prekvapilo Vás to? Mňa nie :)

A druhá správa dňa - mám prvých desať followerov!!! WOW :) Nesmejte sa! Každý sme nejako začínali...aj Boris! Ehm. Tak Vám, moji milí prví desiati, srdečne ďakujem a sľubujem tento týždeň tri nové posty. 

P.S. úvodná fotka nemá absolútne žiaden súvis s obsahom tohoto postu, je tu len "just because" :)

pa
Lučiak

2 komentáre:

  1. gratulujem k followerom :) ja som sa rozhodla, že budem jeden z tých najvernejších :PPP
    a nové dieťa B.K.? WTF? tak o tom si musím niekde nájsť info :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zuzi dakujem, si zlata :)
    Veru, hladaj, bez tejto informacie budes zufalo OUT :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)