pondelok 2. marca 2015

Tuning pre riasy s Artdeco


S mojimi mihalnicami je to tak: sú síce dosť husté, ale pomerne krátke, nie príliš tmavé a hlavne, úplne rovné, takže v konečnom dôsledku pôsobia nevýrazne. Riešenie bolo roky jednoduché - kvalitné maskary. Séram na rast a posilnenie rias som sa vždy vyhýbala kvôli mimoriadne citlivým očiam. Skrátka som k nim nemala dôveru. Prekonala som sa až pred nejakým časom a siahla po Lash Growth Activator od Artdeco. Výsledok? Veľmi príjemne prekvapenie. 

Sérum sľubuje až 200% posilnenie rastu rias. Vyzerá ako klasická maskara, no štetinky na aplikátore sú mäkkučké. Vo vnútri sa ukrýva transparentná emulzia. Prípravok sa aplikuje vždy večer po odlíčení. Začínala som s malou dušičkou - veľmi som sa bála, že bude dráždiť oči. Ani náhodou! Skutočne ani náznakom (až na... no veď čítajte ďalej). 

Takže, ako prebiehal proces a aký výsledok priniesol? Prvý týždeň sa nedialo nič. Počas druhého týždňa som si odrazu všimla rozdiel po nalíčení. S tou istou maskarou vyzerali riasy dlhšie a krajšie, než predtým. To ma potešilo a sérum som používala ďalej. Počas tretieho a štvrtého týždňa som už videla rozdiel aj na "nahých" riasach - boli viditeľne dlhšie a to ako vrchné, tak aj spodné. Zaujímavé je, že čo sa týka hustoty, zdalo sa mi, že tá ostala rovnaká. No teraz, keď sa dívam na fotky pred a po, vidím, že mi počas používania pribudlo aj kopec nových rias a dokonca, že riasy majú intenzívnejší pigment.

Nech sa páči, posúďte efekt (a nehovorte, že to vidím len ja :)

Na fotkách vľavo nenalíčené riasy pred začatím používania a vpravo po 5 týždňoch 


Signálom pre ukončenie používania séra bol jednak nový, lepší vzhľad mojich rias a tiež to, že po t cca 6 týždňoch pravidelného používania ma zrazu ráno akosi svrbeli oči. Nebolo to nič strašné, ale pre moje hypercitlivé oči otravné. Pripisujem to pravdepodobne nejakej zmene vplyvom oxidácie počas používania a keď produkt v noci prišiel s kontaktom so slzami, asi ráno spôsoboval to mierne dráždenie. 

Každopádne, Lash Growth Activator je pre mňa veľmi príjemne prekvapenie a s výsledkom som naozaj spokojná. Bežná MOC je u nás cca 13 Eur, čo je myslím veľmi slušné vzhľadom k tomu, že podobné prípravky na podporu rastu bežne stoja dosť šialené sumy. 

Ak máte chuť, vyskúšajte! 

Lučiak

foto:ja


13 komentárov:

  1. No teda, ale to je fakt rozdiel Luci! Naozaj sú dlhšie a tmavšie. Perfektné! A som rada, že sa tu nesnažíš, akože opticky napomôcť tomu efektu formou dodávania kontrastu v pc a troškou maskary a podobne. Ako sa to už na pár blogoch vyskytlo a bolo to také priehľadné a smiešne. Fakt super, používaj ďalej, som zvedavá, či to ešte bude gradovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julka, som rada, ze to hovoris, lebo toho som sa prave bala, ze niekto pride s tym ze som pridavala kontrast alebo ja neviem co :) Kontrast som vobec neupravovala, akurat fotky boli fotene s 6 tyzdnovym odstupom, teda nedalo sa pochopitelne dosiahnut uplne rovnake svetlo.
      V pouzivani uz nepokracujem, mne tento efekt staci, ale urcite sa k nemu este vratim.

      Odstrániť
  2. Za tu cenu to asi vyskusam, mam ozaj kratke a nevyrazne riasy, takze nejaka pomoc by sa im zisla, ale zatial som nemala chut do pripravku na ras rias investovat 50+ eur..
    U teba tam urcite nejaka zmena je! :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no prave, mne sa tiez nikdy nechcelo investovat 50, dokonca 70 (aj take som uz videla) eur do niecoho, na co by neviem ako reagovali moje oci.

      Odstrániť
  3. nevidím dôvod prečo by si to mala v pc upravovať, aby to vyzeralo, že je to lepšie...veď z toho nič nemáš a je to recenzia ako každá iná, jedna je pozitívna a druhá negatívna....v tomto prípade to asi fakt funguje, teda minimálne na tebe je rozdiel parádny :-) musím sa po ňom poobzerať :-) vďaka za super tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och, ja som asi jedina, co tam nevidi extra zmenu, teda len zmenu vo farbe. Mozno kustik v dlzke. Ale najdolezitejsie je, ze ju vidis ty a ze si spokojna. Mam kamosku, ktora pouziva prave to serum za 80€ (vydrzi vsak velmi dlho) a ma uplne vejare, upodozrievala som ju, ze ma umele trsy:-D Udajne musia tieto sera obsahovat jednu latku v zlozeni (zabudla som aku) a vtedy to zabera, vysvetlovala jedna dermatologicka. Inak ani som nevedela, ze Artdeco ma tiez takyto product.
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. anonym, ak je to za 80€ to, čo si myslím, tak by som to dlhšie ako 28 dní nepoužívala a ešte by som to počas 4 týždňov držala v chladničke...
    lucka, pekný rozdiel. ono na fotkách aj ťažko zachytiť mihalnice, človek aj keď recenzuje riasenku, tak je nadšený, urobí fotky a tam to až také evidentné nie je a neostáva čitateľom nič, len veriť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hm hm hm... :) Za takuto cenu to teda za vyskúšanie stoji :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maj got, však to akoby si bola na farbeni a mala maskaru, no ty môj tiket, toto chcu a chcu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow. Super zmena. Určite vyskúšam :-) Ďakujem za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)