piatok 20. marca 2015

NOVINKA od Maybelline: SuperStay Better Skin


Novinka od Maybelline, make up SuperStay Better Skin je v našich obchodoch úplne čerstvý, takže verím, že ak Vás láka, bude Vám táto recenzia nápomocná. Vzorka bola pribalená v jednom časopise, tak som neváhala a vyskúšala ho. Pokukovala som po ňom v zahraničných e shopoch už pred nejakým časom, ale predsalen sa mi nechcelo objednávať plné balenie naslepo. A dobre som urobila.

Odtieň, ktorý bol distribuovaný vo forme vzorky, je 21 Nude/Beige Doré. Už len samotný názov znel pre mňa fajn, béžová so zlatým nádychom je presne to, čo potrebujem. Vzhľadom k tomu, že som momentálne veľmi svetlá, bol pre mňa odtieň máličko pritmavý, ale nič, čo by sa nedalo zbytkom líčenia zakamuflovať. 

Podľa popisu výrobcu je SuperStay Better Skin dlhotrvácny make up, ktorý pomáha zlepšovať kvalitu pleti. Čím? Vďaka "aktívnej látke Actyl-C", dozvieme sa z reklamy :) Pleť sa údajne zlepšuje už po 3 týždňoch. Pátrala som a Actyl-C je derivát vitamínu C. V make upe má spolu s komplexom antioxidantov, vitamínu B5 a minerálov pôsobiť na jas a obnovu pleti. 

Konzistencia make upu je krémová, no na pleti sa chová skôr ako penový make up. Rozotiera sa celkom dobre a zanecháva okamžitý matný finish. Čo ma nepotešilo, že trošku zalieza do pórov (u mňa na nose). Po dôkladnom rozotretí je efekt celkom fajn, ak preferujete dokonale matný vzhľad. Na mňa pleť so samotným make upom pôsobila  mdlo, čo je trochu paradox vzhľadom k sľubovaným vlastnostiam produktu. Ale ok, na ten svieži vzhľad si asi treba tri týždne počkať :)

  
Maybelline SuperStay Better Skin, odtieň 21


Čo sa týka krytia, pre relatívne bezproblémovú pleť je postačujúce, ak máte nedokonalosti, stačiť Vám nebude. Horšie je to podľa mňa s výdržou. Mastenie T zóny je počas dňa síce pekne regulované, ale už podvečer sa mi make up takmer úplne stratil z nosa aj brady. Znie to trochu paradoxne vzhľadom k tomu, čo som napísala, ale je to tak. 

po nanesení, len make up

Vzorka mi vystačila len na dve použitia, takže údajný trojtýždňový pleť vylepšujúci efekt posúdiť nemôžem, no nemám ani chuť si kupovať plné balenie, aby som sa presvedčila, či naozaj funguje. Mňa skrátka nenadchol. 

finálne líčenie. Musela som pridať rozjasňovač, bez neho sa mi efekt naozaj nepáčil. 

Plná MOC je tuším cca 10 Eur. Pre mňa existujú v rámci drogériových make upov aj lepšie voľby (už čoskoro Vám predstavím dva super lacné drogériové make upy, ktoré som v poslednej dobe vyskúšala). 

Ale ak Vás napriek mojej skôr negatívnej recenzii láka, kúpte si Evu č.4/2015, vzorku nájdete priamo v nej a urobte si vlastný názor.

Lučiak

foto:ja

11 komentárov:

  1. na vzorku som natrafila v spomínanom časopise, ale hneď som zhodnotila, že skôr ako bude leto, ho vzhľadom na to, že som bleduľa nevyskúšam. Ale teším sa na recenzie ďalších make-upov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dievcata, budu to fakt super lacne znacky: jeden od Catrice a druhy od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už se těším na další recenze! :) co jsem koukala na testry v drogerii, tak jsem na sebe nenašla ani dost světlý odstín :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Catrice nude illusion? :-)) lebo on je sice super, ale zmatnuje len prvu hodinu a potom je to celeeeeee zle.. co hovoris na Estee Lauder Double wear? Nasla som totiz tvoju recenziu na neho, ale to bolo predsa len davno..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už sa tešim na recenziu :) inak mam takeho tušáka o ake makeupy týchto značiek ide :) necham sa prekvapiť.Inak tiež som makeupový manijak,stale hladam ten naj na leto ,na jar,jesen, zimu .....:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už som sa v drogérií pri ňom niekoľkokrát zastavila, ale v kúpe ma stopli celkom dobré zásoby makeup na najbližší čas. Našťastie! Ako čítam tvoju recenziu, tak moja mastná problematická pleť by z neho nadšená nebola... Som zvedavá na tie 2 ďalšie makeupy!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa už zmatnujuce make upy nejako už vôbec nelakaju... I napriek tomu, že mám prakticky zmiešanú pleť, ale poslednú dobu sa dostala akosi do normálu, nechápem, ako je to možné :-D Nejak sa mi zapáčil "natural glow" efekt na tvári, pritom kedysi som pri rozjasnujucich produktoch vytahovala krucifix.:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hm, nic pre mna, matny finis mi zvyraznuje vrasky. Tak hladam dalej. Som zvedava na catrice recenziu.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, já mám pleť mastnou, spíše v T zóně, ale trochu i v ostatních místech, výrazné póry a problémy s pupínky. A musím říct, že mi tento make-up extrémně nevyhovuje. Skoro nekryje (možná tak půl hodiny po nanesení, to ano, ale brzy "sleze"), lesknu se, dělá mi mapičky na pleti, opravdu hodně zalézá do pórů a vrásek a za hodinu jako kdybych ho na obličeji neměla. Zkoušela jsem ho nanést na pleť ošetřenou krémem, druhý pokus byl s podkladovou bází a třetí jen na vyčištěnou pleť a ani jeden pokus nebyl úspěšný. I zkouška bez pudru a s pudrem. Prostě nic. Plusem je konzistence, barva, pumpička a cena pokud někomu vyhovuje (v ČR cca 240 Kč, ve slevě se dá sehnat za 180 Kč). Že by mi zlepšoval pleť se mi také nezdá.. Bohužel, těšila jsem se na něj a jsem zklamaná.. Přitom běžně používám make-up ze stejné řady (http://www.parfums.cz/maybelline/superstay-24-color-tekuty-make-up/) v odstínu Cameo a ten mi vyhovuje..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)