streda 18. marca 2015

Testujeme: Elemis Papaya Enzyme Peel


Táto malá, 15 ml tubička pochádza z jedného z lookfantastic boxov a som za tento objav veľmi vďačná - samej by mi Papaya Enzyme Peel kupovať asi nenapadlo. Chemických a enzymatických peelingov sa totiž tak trochu bojím. Respektíve, mám pred nimi rešpekt. Kvôli reakciám mojej citlivej pleti. Aj to prvej skúsenosti s týmto som išla tak trochu s malou dušičkou. Nebol však absolútne žiaden dôvod na paniku, ani na použitie hasiaceho prístroja. 

Obsah tvorí zamatovo jemný a nádherne voňavý krém. Asi nemá zmysel popisovať, že enzymatické a vlastne všetky chemické peelingy nefungujú na princípe mechanického obrusovania vrchnej vrstvy pokožky, ako je tomu u klasického peelingu, ale rozjasňujúci a zjemňujúci (a tým pádom aj omladzujúci) efekt dosiahnete formou pôsobenia kyselín a enzýmov. Papaya Enzyme Peel obsahuje okrem enzýmu z papáje (papain) aj výťažok z ananásu. Z prírodných zložiek som si v zložení všimla ešte slnečnicový olej, esenciálny olej z mäty a rasce, extrakt z červených rias a ešte pár rastlinných zložiek. 


Produkt sa nanáša na odlíčenú a očistenú pleť, vlastne formou masky a nechá sa pôsobiť 10 až 15 minút. Čakala som pálenia štípanie, no takmer sa nekonalo. Iba úplne zanedbateľné, jemné akoby popichávanie ku koncu doy pôsobenia. Ale naozaj len decentne, akoby ste skrátka len vedeli, že na tvári máte niečo, čo pôsobí a pracuje. Následne zvyšky zmyjete vlažnou vodou. Prekvapilo ma, že ani po jednom z použití som na tvári nemala žiadne výrazné začervenanie. 

Po prvom použití som si nevšimla nič. Na pohľad. Ale bola to chyba, mala som sa pleti rovno dotknúť. Tak som to urobila po druhom a každom ďalšom (15 ml balenie stačí na 6 aplikácií). Výsledkom použitia Papaya Enzyme Peel je totiž pleť, na dotyk úplne jemná a bábätkovská. Zaujímavé je, že vizuálne to žiaden zásadný rozdiel nie je, ale dotykovo teda áno. A teraz je otázka, či to teda stojí za to, keď je to na dotyk wow, ale na pohľad zasa až tak nie. Nekupujeme si kozmetiku určenú na tvár hlavne podľa toho, čo následne vidíme v zrkadle? 

Klasické 50 ml balenie stojí okolo 30 libier. Elemis bez problémov zoženiete napr. na feelunique alebo iných zahraničných beauty shopoch. Či je pre Vás jemnulinká pleť na tvári dostatočným lákadlom, zvážte samé. 

Lučiak

foto:ja 

3 komentáre:

  1. Ešte som o ňom nepočula, ale vyzerá fakt super :) a musí nádherne voňať! Práve som sa obzerala po nejakých dobrých peelingoch, tak možno skúsim tento, vďaka za tip ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to by bolo na úvahu, táto otázka :) ja odpoveď akosi narýchlo vymyslieť neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez tento peeling znasam velmi fain, dost mi vyhovuje vona, po aplikacii mam plet viditelne krajsiu a vyhladenu, skoda ze ten efekt netrva aj na druhy den :-) viem si predstavit ze si ho dam pred vecernym licenim, plne balenie si nekupim lebo za tu cenu kupim ucinnejsi peeling, ale som rada ze vdaka boxu som ho mohla vyskusat...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)