sobota 28. februára 2015

Spotrebované 02/2015


Február je krátky mesiac. To je asi jediná vec, ktorá je na ňom dobrá. Jo a stihla som zaň spotrebovať 12 kúskov. Dnes teda absolútne nemám náladu na rozpisovanie, takže to bude super hyper expresný prehľad. Ak bude niečo podstatné, čo by ste o nejakom z týchto produktov mali vedieť, premôžem sa a rozpíšem sa :)

Pena na holenie Balea, tentokrát vanilková. Ehm, mno. Ten obal je krajší ako to, čo je v ňom. Nejak mi tie baleácke peny začínajú liezť krkom aj so všetkými svojimi špeciálnymi edíciami. Mám ešte rozpoužívanú jednu, ale dám si s nimi na nejaký čas pokoj. V porovnaní s Gillette nestoja za nič. 

Naopak, za veľa stojí tento (pritom lacný) drogériový odličovač Garnier Essentials s výťažkom z ruže, vhodný pre suchú a citlivú pleť. Vzala som ho viac-menej ako hókus-pókus, ale je super. Pleť je po odlíčení s ním veľmi pekná, make up odstráni bezo zbytku, nevysušuje.  Musíte si dať pozor len na jedno - aby sa nedostal do očí. V tých štípe. No a ešte jedna vec - raz som ho len tak zo srandy vyskúšala na čistenie štetcov a osvedčil sa vynikajúco. Tromfol aj moje obľúbené mydlo da Vinci. Odvtedy som používala už takmer výhradne len tento ružový zázrak a plánujem si kúpiť ďalší. 

Krémový "sprcháč" Atoderm od Biodermy som už spomínala tu. Je super, na spotrebovaní tohto veľkého balenia sa podieľala celá rodina :)

Ďalší sprcháč, tentokrát z drogérie, Fa Greek Yoghurt & Almond som kúpila kvôli peknej vôni. Inak je to bežný sprcháč, nič výnimočné na ňom nie je. 

Telový peeling od  Fyto je - čo sa týka efektu - jeden z naj, aké som kedy mala. Tak krásne vyživenú pokožku, bez potreby ju následne natrieť, po hociakom peelingu len tak mať nebudete. 

Potom tu máme duo s brazílskou kávou Planet Spa od Avonu. Poslúžili, ale nie je to nič extra, znova si ich určite kupovať nebudem. 

Shiseido Perfect Refining Foundation bol fajn. Jednotkou u mňa síce stále ostáva ich Sheer and Perfect, ale aj tento urobí krásny efekt. Oba make upy sú úplne iné a oba vhodné pre iné typy pleti. Ak Vás zaujímajú, prečítajte si viac v recenziách pod linkom. 

Spotrebovala som aj kúsky z lookfantastic boxu od Monu a Murad, recenzovala som ich tu. Ani jeden nebudem zháňať v plnom balení. 

Menšie balenie krému od Biotherm, ktorý som, recenzovala celkom nedávno

A úplne na záver moje už druhé balenie očného krému Anti Age Global od Yves Rocher. Nie je to žiadne špeciálne mini balenie, to som ho len zmasakrovala, aby som z tuby dostala úplne všetko. Ako to už býva, po nejakom čase si naň pleť kvázi "zvykla" a je čas vymeniť ho za iný, no určite sa k nemu ešte vrátim. 

tak, to by sme mali. Február za nami a pred nami čo? Jar. Chvalabohu. 

Lučiak

foto:ja


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)