sobota 28. marca 2015

Franca.sk

produkty venoval e shop franca.sk


Prednedávnom som dostala pozvanie, navštíviť "centrálu" novovytvoreného e shopu s francúzskou kozmetikou. Znelo to lákavo - okrem iného som mala možnosť naživo otestovať a ovoňať kompletný sortiment obchodu a samozrejme, odniesť si domov aj niečo na zrecenzovanie. No odolajte, hlavne, ak zistíte, že spomínaná centrála sídli pár krokov od Vášho bytu :D 

Na milom stretnutí s majiteľkou e shopu franca.sk Adrianou som bola doslova intoxikovaná neskutočnými vôňami od výmyslu sveta (len samotných vôní, ktoré majú v ponuke, je vyše dvadsať a ja som chcela ovoňať všetky. A to ani nehovorím o neskutočnom množstve telovej a vlasovej kozmetiky) a mohla som si neobmedzene vyskúšať všetky konzistencie, textúry a otvoriť každý téglik a fľaštičku :) No proste raj každej kozmetickej blogerky, čo Vám poviem :)

Adriana sa rozhodla na Slovensko priniesť niekoľko značiek z regiónu Južného Francúzska. Sortiment pokrýva všetky oblasti kozmetického priemyslu, okrem dekoratívky - nájdete v ňom parfumy, telovú, vlasovú a pleťovú kozmetiku. Výber je široký a parfumácií nespočet.  Sympatické je, že hoci nejde o biokozmetiku, v zložení sa na popredných miestach objavujú prírodné zložky a parfumy obsahujú tradičné esenciálne oleje. 

Výber toho, čo si odnesiem domov na testovanie, bol teda fakt ťažký :) Nakoniec som odchádzala so šampónom, telovým mliekom a testerom vône, ktorá ma dostala na prvé privoňanie.  

Šampón značky Le Petit Marseillais s extraktom z jablka a olivovníka je určený na každodenné používanie pre normálne vlasy. Zvolila som ho jednak kvôli jeho super vôni, ďalej kvôli jeho čírej konzistencii (taká mojim vlasom vyhovuje najviac) a aj preto, že po ostrihaní mám vlasy naozaj v super kondícii a nemajú žiadne špeciálne potreby z hľadiska extra výživy a podobne.  Šampón nesklamal - po umytí boli výsledkom úžasne lesklé vlasy, pružné a voňavé a mastiace sa o niečo menej, než obvykle. Celý rad vlasovej starostlivosti vrátane šampónov, kondicionérov a masiek nájdete tu.



Druhým kúskom, ktorý som si vybrala predovšetkým kvôli jeho parfumácii (ale nielen), bolo telové mlieko značky Chemins du Soin s výťažkom z hrozna. Vonia úplne ako čerstvo vytlačená hroznová šťava :) Je ľahké, výborne sa rozotiera a pokožku príjemne hydratuje. Okrem extraktu z červeného hrozna, ktoré má silné antioxidačné účinky, je v zložení aj maslo z orecha shea. Mlieko je bez obsahu parabénov (rovnako ako pred chvíľou spomínaný šampón). 



A do tretice (chcelo by to napísať "to najlepšie nakoniec", ale nebola by to celkom pravda, nakoľko so všetkými tromi kúskami som veľmi spokojná) tu máme vôňu - EDP Muse . Zasa raz mi je ľúto, že recenziou sa nedajú preniesť aj čuchové vnemy, lebo tak by to bolo ideálne a mohli by ste túto krásnu vôňu zažiť "na vlastný nos". Sladšia kvetinovo-orientálna, ale nie lepkavá a presladená, jednoducho len krásne ženská. Taká je. Meno má teda skutočne výstižné. V objeme 50 ml za cenu 15 Eur jednoznačne vyhráva nad inou konkurenciou v tejto cenovej relácii, ktorú bežne dostanete v drogériách alebo napr. cez katalógový predaj. Malá škoda je, že obchod neponúka možnosť objednať si okrem full size balení vôní aj vzorky. Výber je fakt veľký a po poctivom ovoňaní všetkých flakónikov si trúfam povedať, že by si vybral každý aspoň jednu. V ponuke sú vône od úplne ľahučkých a sviežich až po ťažšie a opulentnejšie. Pánske samozrejme nevynímajúc. 




Stránky obchodu určite stoja aspoň za návštevu. možno si aj Vy vyberiete.

Lučiak

foto: ja a franca.sk

4 komentáre:

  1. Ked pretriedim polickove zasoby v kupelni, ktore du po mdz a narodkach nehorazne, musim zrealizovat objednavku :) viem ze to niee je velmi dolezite, ale pacia sa mi aj obaly produktov. Aj ked na parfemy by som si asi netrufla bez onuchu. No minimalne tekute mydla a sprchove balzamy a sampony vyzeraju super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muse aj rozmyslam, ze by som si zaobstarala, lebo sa mi tiez pacila a za tu cenu, nie je o com. Ak ta starostlivost do sprchy je super, co som minule kupila. Nieco presne na tvoju suchu pokozku. Urcite dam tiez recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pokukala som a hneď by som naplnila virtuálny košík. Najmä vône ako "mimóza" a "orgován" by sa mi páčili v kúpeľni. Rozhodne niekedy nakúpim.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobre vediet, ze taketo nieco existuje, ja som si kupovala produkty Le Petit Marseillais este ked som zila vo Fra, takze tazka nostalgia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)