pondelok 23. marca 2015

Testujeme: Avon Super Extend Winged Out Mascara

produkt venovala značka Avon


Avon má novú maskaru. A zaslal ju blogerkám na testovanie. Volá sa Super Extend Winged Out a jej bonusmi majú byť dve veci: výrazné predĺženie a dokonalé oddelenie rias. Obe tieto veci maskara splňuje. Ale ak ste zvedavé aj na tie "ale", ktoré sú za tým, prečítajte si moju recenziu. 

Maskara má pomerne úzku kefku so zúženou špičkou, vďaka ktorej dobre zachytíte aj riasy v kútikoch oka. Keď som ju použila po prvýkrát, žiadne nadšenie sa nekonalo. Mala som pocit, že Avon sa touto maskarou vrátil o dobrých pár rokov dozadu, kedy ich maskary (teda aspoň u mňa) mali jeden zásadný problém - na riasach takmer neboli vidieť. Farba akoby sa na mihalnice nechcela prichytiť a výsledkom boli riasy totálne nevýrazné. Tak je to spočiatku aj s Winged Out. Prvá vrstva riasy síce skutočne pekne oddelí a nezlepí, ale ak máte rady výrazné riasy, budete naštvané. Mne teda efekt s jednou vrstvou nestačí ani náhodou. 

Avon Super Extend Winged Out, jedna vrstva na horných riasach

OK, nechala som teda prvú vrstvu zaschnúť a aplikovala som druhú. Čo musím oceniť, že s ňou nedochádzalo k žiadnemu zlepovaniu rias ani k vzniku hrudiek. Jednoducho naozaj oddelené (a aj predĺžené) mihalnice. Raz som skúsila pridať aj vrstvu tretiu, ale žiaden zásadný rozdiel medzi efektom v porovnaní s vrstvami dvomi som nevidela. 

dve vrstvy na horných riasach a jedna vrstva na spodných

Takže, čo sa týka vzhľadu, maskara by mohla uspokojiť ženy, ktoré majú riasy prirodzene dlhé a túžia ich mať ešte o čosi dlhšie, objem im až tak nejde, hlavne, aby maskara riasy nezlepovala. Pokiaľ ste to Vy, Winged Out Vám bude vyhovovať. Podľa popisu výrobcu konzistencia v sebe obsahuje mikrovlákna, ktoré majú pôsobiť práve na predlžujúci efekt - ak ma čítate pravidelne, viete, že som na tieto maskary s vláknami doslova alergická. Vo Winged Out som si ich všimla, ale sú skutočne mikro a hlavne, počas dňa sa neodlupujú a neopadávajú, takže beriem na milosť. V podstate ich zbadáte najmä pri odličovaní na vatovom tampóne. 

Pozitívne je, že počas dňa sa nemaže ani farba maskary a dobre sa odličuje. Bežná MOC bude 7,60 Eur, tá uvádzacia je o čosi nižšie. Mojou obľúbenou by sa stať nemohla, okrem predĺženia totiž vyžadujem aj objem a Winged Out túto moju požiadavku jednoducho nespĺňa. 

V predaji je od marca 2015

Lučiak

foto:ja


6 komentárov:

  1. To ľavé obočie :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až také vtipné, že trošku ušla kontúrka??? Až 4 smajlíci? Wooow :-) Tak to budeme asi barbína, ksichtík namaľovaný, čiže dokonalý, že?

      Odstrániť
    2. Praveze ja sa ani velmi nemalujem ale budis... a predsa ceruzka na obocko nie je centrofixka ze by sa nedala poupravit vatovou tycinkou...

      Odstrániť
  2. ja u riaseniek hľadám najmä to oddelenie rias, takže mne by mohla vyhovovať :) pekná recenzia!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ju používam, ide mi hlavne o oddelenie rias takže pre mňa akurát ..som s ňou spokojná aj preto, že ide veľmi ľahko odlíčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)