štvrtok 25. decembra 2014

Projekt High End 13: Collistar Total Perfection Duo


Prajem Vám pekný, čerstvo povianočný čas. Aký by to bol mesiac bez Projektu High End. Tentokrát som doňho zaradila vec, na ktorú som sa triasla, odkedy som po prvý krát zbadala promo na internete. Potom sa konečne objavila aj v kamenke Fann a mohla som si Total Perfection Duo odskúšať aspoň na chrbte ruky. Všetko sa zdalo byť perfektné. Chcela som však vyčkať, kým sa kúsok dostane aj do ponuky Fann e shopu, aby som ho mohla kúpiť s 10 eurovou zľavou (ako na potvoru som sa vtedy nevedela dostať k žiadnej papierovej zľavovej poukážke, ktorú by som uplatnila v predajni). No a potom som ho konečne mohla objednať a ocitol sa u mňa doma, kde som ho celá vzrušená po prvý raz použila na tvár.

Tak teda: jedná sa o horúcu novinku, produkt typu 2 v 1. V balení nájdete make up a korektor súčasne. Najprv pár slov k make upu - ten má byť omladzujúci, s obsahom kolagénu a kyseliny hyalurónovej. Navyše obsahuje SPF 15. Výrobca tvrdí, že ponúka bezchybné krytie, dlhú trvácnosť, zmatňuje a farebne zjednocuje pleť. Z uvedeného môžem bohužiaľ súhlasiť len s posledným. Čo sa týka krytia, na bezchybnú pleť je naozaj postačujúce, ale k mojej spokojnosti neprekryl ani tých pár drobných nedokonalostí, čo som na pleti mala. Trvácnosť je tiež diskutabilná, ale k tomu sa ešte dostaneme o čosi neskôr. Zatiaľ k tomu údajnému matnému efektu - nepostrehla som ho vôbec, skôr naopak. Tento make up mi celkovo svojou konzistenciou, stupňom krytia a efektom na pleti pripomína skor BB krém. Je fakt, že na pleti pôsobí veľmi sviežo. Z celkovo 9 dostupných odtieňov sú u nás v predaji 4. Ja som zvolila najsvetlejší z nich, 01 Ivory, ktorý ma pre mňa ideálny žltý podtón. Ak ste však bledule a žltá Vám v žiadnom prípade nevyhovuje, v podstate ste s výberom skončili. Všetky ostatné u nás dostupné odtiene sú tmavšie, nič pre snehulienky. Úplne najsvetlejší odtieň 00 u nás v predaji nie je. 


odtieň 01 Ivory, hore korektor, dole make up

Make up sa inak rozotiera veľmi dobre, konzistencia je tekutá až mierne krémová. O krytí som sa už zmieňovala. Páči sa mi, že pleť po ňom pôsobí veľmi sviežo a žiarivo. No a teraz k tej výdrži - T zóna sa (aj po zafixovaní transparentným púdrom) po cca 5-6 hodinách začína kvalitne lesknúť. Zbytok tváre je ale úplne v poriadku a je fakt, že v týchto miestach drží make up kvalitne až do večera. 

A teraz si podajme korektor. Aj ten, rovnako ako jeho make upový kolega, obsahuje omladzujúce zložky. Oceňujem, že oba, make up aj korektor, majú naozaj identický odtieň. Samotný korektor je krémový, výborne sa nanáša a zapracuje do pleti. Krytie je vynikajúce. No má jednu obrovskú slabinu - šialene sa usádza v drobných linkách (okolo očí) a mimických vráskach. A to prakticky okamžite po aplikácii, takže je potrebné po pár minútach usadenú vrstvičku jemne otrieť. 

Efekt na pleti vyzerá takto - naforila som stav bezprostredne po nanesení make upu a korektoru, nič iné na sebe nemám :)


Bežná MOC vo Fann je 38 Eur. Ja osobne si druhé balenie určite nekúpim. Toto premiérové v zime určite využijem, v lete to ale - ako poznám reakciu mojej pleti a hlavne T zóny na teplo - nebude prichádzať do úvahy. Osobne si ale myslím, že napríklad pre suchú pleť, ktorá je v zásade bezchybná a nepotrebuje výraznejšie krytie a navyše je ešte aj bez vrások, by to mohol byť veľmi dobrý tip. 

Ako s aVám páči efekt na tvári? Máte radi takéto kúsky 2 v 1? 

Lučiak

foto: ja

6 komentárov:

  1. nejak me nezaujal, ale aspoň má zaujímavý, taký zdravý finiš
    ja budem recenzovať ich kompaktný makeup...aj s historkou na úvod

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v prípade cestovania sa 2 v 1 hodí, no častokrát sa stane, že korektor sa minie rýchlejšie než make-up:)) btw. tebe odtieňovo sadol veľmi pekne, ja by som sa nań ani nemusela pozrieť, aj tento najsvetlejší dostupný by bol na mňa pritmavý:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, to s tymi odtienmi je nestastne. Fakt aj prvy najsvetlejsi u nas dostupny odtien bude pre snehulienky strasne zlty a tmavy :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)