streda 10. decembra 2014

Evelom, probably the best cleanser in the world


Na tento star produkt, oceneniami ovenčený  a mnohými ženami milovaný, ktorý bol súčasťou novembrového lookfantastic boxu, som sa veľmi tešila. Čistiace balzamy pre mňa nie sú vec, ktorú by som pri odličovaní používala denne - odlíčenie s nimi je trochu časovo náročnejšie - ale špeciálne v zime je to skvelá vec a uznávam, že pleti dodajú naozaj komfortný pocit. Tento od Evelom sa hrdí označením od Vogue "probably the best cleanser in the world", takže človek aby pomaly čakal nejaké fanfáry a ohňostroje, už len keď ho otvorí. Stalo sa? Čítajte ďalej.

Pre mňa doposiaľ najlepším odličovacím balzamom, aký som mala, bol tento značky Akamuti. Odličovanie s ním som si naozaj úžívala a výsledný efekt bol perfektný. Navyše, mal 100% prírodné zloženie. A tu je prvý hlavný rozdiel v porovnaní s balzamom Evelom - jeho hlavnou zložkou je totiž klasické, tak trochu "nechvalne" známe parafinum liquidum, teda tekutý parafín alias minerálny olej alias ropný produkt. Nechce sa mi zasa začínať diskusiu na tému, či sú minerálne oleje pre pleť zlo - každý nech sa rozhodne sám. Áno, v kozmetickom priemysle má svoju veľkú úlohu a áno, sú ženy, ktoré prisahajú, že im minerálne oleje nerobia žiadne problémy. OK. Takže len berte na vedomie. V zložení ďalej nájdete dva krát PEG - 30 a 75 a oleje - predovšetkým klinčekový (ten Evelom uvádza najčastejšie ako hlavnú zo zložiek, o tých vyššie menovaných sa často taktne nezmieňuje), chmeľový, harmančekový, eukalyptový a tiež kakaové maslo. 


Po otvorení nájdete vo vnútri klasickú balzamickú konzistenciu a ako som zistila pri použití, je o poznanie hutnejšia, než pri čistiacom balzame Akamuti, s ktorým Evelom podvedome porovnávam. Vďaka parafínu a stabilizátorom je konzistencia stabilnejšia a nemá tendencie teplom a masážou natoľko "povoliť". V tomto mi opäť prišiel komfortnejší práve balzam Akamuti. Ešte k vôni - zo spomínaných zložiek cítiť hlavne harmanček a eukalyptus. 


Evelom doporučuje používať balzam spolu s mušelínovou handričkou, ktorú ale nevlastním, musela som teda improvizovať. Pri prvom pokuse som skúsila veľký štvorec sterilnej gázy, ale lepšou voľbou sa ukázala klasická jemná látková vreckovka. Po masáži tváre s pomocou malého množstva balzamu (vo veľkosti cca ako čerešňa) priložíte na tvár namočenú a vyžmýkanú handričku (v teplej vode) a necháte trochu "postáť", aby sa nečistoty z pórov definitívne uvolnili. Tento krok môžete aj zopakovať. Následne vlhkou handričkou otriete všetky zbytky balzamu spolu s uvolnenými nečistotami a na záver priložíte opäť na tvár navlhčenú handričku, tentokrát v studenej vode, čo má na pleť tonizujúci efekt a pomáha uzavrieť póry. Hotovo, môžete dokončiť svoju pleťovú rutinu. 

Po zatiaľ troch použitiach balzamu môžem skonštatovať toto - dobre, ale načo také haló? Ja viem, lebo chceme predávať. Veľa :) Jednotkou medzi čistiacimi balzamami u mňa naďalej ostáva Akamuti. BTW, cena - v oficiálnom e shope Evelom máte na výber 3 veľkosti balenia. Najmenšie, 50 ml, stojí 40 libier. To moje, cestovné alebo testovacie, ako chcete, má 30 ml a podľa môjho odhadu postačí minimálne na 12 použití. Rada som ho vyskúšala, ale ďalšie plné balenie si kupovať nebudem a nebudem si kupovať ani špeciálnu handričku. Takže, probably the best cleanser in the world? Probably not :)


Mali ste možnosť tento balzam vyskúšať? 

Lučiak

foto:ja

10 komentárov:

  1. nepozznám a nechcem poznať, ale vďaka za tip na akamuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. priznám sa, že túto značku ani veľmi neevidujem, no vidím, že o nič neprichádzam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa to tiež nejak nenadchlo, vystačím si pri odličovaní s micelárkou alebo nejakým dvojfázovým odličovačom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hm, takze vela kriku pre nic... fajn ze mas s cim porovnat. ja som sa k vyskusaniu este nedopracovala... ale dalsi box je uz samozrejme na ceste...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ktory, decembrovy? Aj nanho este cakam a uz teraz viem, ze to asi bude sklamanie. Od vianocneho vydania som cakala viac.

      Odstrániť
    2. ano decembrovy a presne jak pises, ja som zobrala cez pre order rovno 2, ze sak idu vianoce bude naj, dal sa mi pouzit 20% voucher tak sa dobre nakupovalo :-) ked som ho videla este pred ofic predajom u sleek-chic tak sklamanie, paci sa mi ten enzymaticky peeling aj murad vyuzijem, na olej ole henrikson nadavaju ze smrdi rybacinou a ostatne veci nestoja za rec... LF dostal nanho kopec negativnych recenzii, najprv vsetky zmazali :-) bolo z toho halo takze uz pribudli nove a mazat prestali, mozno, teraz zacal pre-order januarovy ale zlavy si uz osetrili, nebere mi ziadny kod nanho takze teraz pockam na januar a kupim az ked budem poznat obsah...

      Odstrániť
    3. no necudujem sa, ze sa zdvihla vlna negativnych reakcii lebo ked som videla obsah, trieskala som hlavu o stenu. Od decembroveho boxu som fakt cakala viac. Tiez som sa zapovedala ze ziadny pre order ani nahodou, pekne si pockam, ked bude obsah na nete a potom objednam.

      Odstrániť
  5. ja tym cleansrom neviem prist na chut

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)