sobota 27. decembra 2014

Čo priniesol decembrový lookfantastic box?


Ak ma sledujete aj na FB, všimli ste si, že som už avizovala, ako ma obsah decembrového lookfantastic boxu sklamal. Ja viem, ja viem, pri boxoch človek nikdy nevie a kupuje v podstate mačku vo vreci, ale nechala som sa nalákať spokojnoťou z boxu novembrového a hlavne - asi ako väčšina zákazníkov - som dúfala, že decembrový box je predsa vianočný a teda aj obsah bude tomu zodpovedať. Že z neho samým nadšením spadnem na zadok. Realita je ukážkovým príkladom toho, ako sa veľké očakávania premenia na ešte väčšie sklamanie. 

Decembrové vydanie obsahovalo 7 produktov, z toho 1 v klasickom full size vydaní a dva sú oficiálne síce tiež full size, ale v skutočnosti je to veľmi diskutabilné. Čítajte ďalej. 

Čo presne bolo v krabičke? 


Prvým full size produktom je známy, olejom napustený hrebeň od Macadamia. Hrebeň so širokými zubami je fajn na rozčesanie hlavne hustých a dlhých vlasov a pomáha aj pri rozčesávaní mokrých vlasov po umývaní. Macadamia sľubuje, že olejová impregnácia dodá vlasom pri každom česaní jemnosť a lesk bez toho, aby boli mastné. Všetko beriem, ale ja ten hrebeň proste nepotrebujem. Vzhľadom k tomu, že na vlasy si veľmi potrpím, už dávno som vybavená všetkým, čo moje vlasy rozčeše k mojej plnej spokojnosti. Napriek tomu však tento kúsok považujem za to lepšie, čo v boxe prišlo a uznávam, že veľa žien určite veľmi potešil.

Gelový esenciálny čistič pleti od Murad. Hm, ok, môže byť. Je to niečo, čo by som si sama iniciatívne nikdy nekúpila, ale rada vyskúšam. 

Enzymatický papájový peeling od Elemis, zákaznícky obľúbený produkt. Opäť, prečo nie. Som zvedavá, aký efekt bude mať na mojej pleti. 

A tu sa dostávame k produktu, ktorý ma potešil úplne najviac a celý box v mojich očiach aspoň trochu zachraňuje - pleťovému oleju Pure Truth od Ole Henriksen. K tejto kozmetike som sa vždy chcela dostať a vyskúšať ju, ale zatiaľ k tomu stále nedošlo, takže toto je super príležitosť. Pleťové oleje používam už dlhodobo ako alternatívu nočného krému a práve mi skončil ten od Antipodes, takže sa náramne hodí. 

No a ostávajú nám podľa mňa najslabšie články celého boxu, poďme pekne zaradom:

Jedna fľaštička "pitiva" Pure Gold Collagen. Je to doplnok stravy, ktorý sa má užívať v dávke jedna fľaštička denne po dobu 4, ideálne 8 týždňov. Takže táto jedna dávka má - okrem toho, že ochutnáte - asi taký význam, ako zobrať mesačne jednu antikoncepčnú tabletku. Ani neviem, či sa mi to chce otvárať. Kolagénovú doplnky beriem pravidelne a dlhodobo, nie kvôli pleti, ale kvôli problémom s chrupavkami. Takéto niečo v beauty boxe nechcem. 

Malé balenie čiernej kajalovej ceruzky od Lord & Berry. Nenadchlo ma ani trochu, s malou ceruzkou sa mi líči zle, nepotrebujem, nechcem...

A posledná vec, ktorá je už úplne mimo moje potreby a vkus - mono očný tien od Bourjois. V takom odtieni, ktorý by som si dala možno vtedy, ak by som išla na maškarný za vodníka. Zelená, ktorú nemám rada. Bohužiaľ, lookfantastic box nie je možné personalizovať, takže s odtieňmi dekoratívky je to vyslovená lotéria. No z toho, čo som pozerala v recenziách na ostatných, zahraničných blogoch, tie "šťastnejšie" dostali aspoň trio paletku. Šťastnejšie píšem v úvodzovkách preto, lebo nedávno som jednu takú trio paletku mala v rukách a spokojná som s ňou nebola. Keby bol ten mono tieň napríklad v takom slonovinovom odtieni... No čo už :(

K celému boxu už len taký detail, že po doručení začali na FB stránke lookfantastic pribúdať negatívne a sklamané ohlasy, ktoré administrátor promptne zmazal :) Takže, ak sme si mysleli, že podobné praktiky sú špecialitou v našich končinách, mýlili sme sa. Negatívnu reklamu skrátka nechce nikto.

Ako by sa Vám páčil takýto "vianočný" box? Som len ja veľmi náročná alebo je to proste fail? 

Lučiak

foto:ja 

10 komentárov:

  1. Me by se vlastne veskrze libil. Respektive aspon ty opravdu kosmeticke polozky ano. I ten stin bych vynosila a libi se mi.
    Ale doplnek stravy/piticko povazuju za slusny preslap. Zaprve myslim, ze se to do beaty boxu nehodi a za druhe jedna davka!? A hreben byt Macadamia by me tez neohromil. Obzvlast kdyz je to jeden z mala plnych produktu..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, kedy ti balicek dorazil ? Ja cakam stale marne, zvykol mi prist okolo 15.teho a teraz asi kvoli vianociam stale nic... Ten olej nesmrdi moc? Ja asi najviac vyuzijem peeling, no Murad tiez, nemam aktualne takyto gel, kradnem synovi detsku Biodermu :-) Mozno by som si ho aj vybrala, teda neviem aka je cena plneho balenia, mna totiz vzdy strasne laka vsetko s vit C. Ak mi pride nejaky smoky tien tak budis, ale jeden mono od Bourjois uz mam a nic moc kvalita... Beauty box je vzdy riziko, ktore vzdy nepoucitelne podstupujem :-) Osobne som sa stretla aj s horsim boxom, napr. rakusky glossybox.Najnovsie tesne pred vianocami jedna nemecka parfumerka rozdavala boxi po 15€ hodnota mala byt cez 50 ale realita je ina, box v hodnote cca30€ ludia vracaju spat, cele sviatky bombardovali facebook, jasne ze jeden box cakam aj ja :-)ale mne obsah vyhovuje, viac ako tento LF...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tou nemeckou parfumeriou myslis Douglas?
      Balicek mi prisiel cca pred tyzdnom. Olej je na tom s vonou velmi dobre, co sa tyka olejov, viem ze vela zien ich nepouziva prave kvoli voni ale ja som v tomto odolna :D A tento mi vonia skor ovocne, dost vyrazne v nom citit prave pomarancovy olej.

      Odstrániť
  3. Ovocna vona je super, mozno ho aj vyskusam :-) ja som citala niekde ze vyslovene smrdi rybacinou preto sa pytam. Tak ja neviem kde ten moj box trci, byvam v AT a cakala by som ze sem pride skor ako na SK :-( Nebol to Douglas ale parfumdreams ci tak nejak, box ponukali prvy krat a hned fiasko. Inak Douglas mava dobry box, len horsie dostupny, nemecky je na predplatne pre limitovany pocet ludi, ostatni su na cakacke ci sa niekto neodhlasi, ja kupujem ten rakusky, vychadza kazdy druhy mesiac, tiez o hubu ho dostat lebo pocet je obmedzeny,dopredu sa vyhlasi len datum predaja ale presny cas sa dozvies az 5 min pred naskladnenim. Vzdy je do 3-5min fuc ! :-o Inak ja pevne verim, ze sa boxotvorcovia z negativnych reakcii poucia a v tych dalsich nam vsetko vynahradia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tam yiadnu rybinu necitim :) Zvlastne s tym dorucenim, je pravda ze lookfantastic si vzdy dava nacas, este mi odtial neprislo nic za menej ako dva tyzdne, niekedy aj za tri

      Odstrániť
  4. si narocna ;) ale aj keby si nebola, je to fail... ja ked som toto videla na instagrame, tak som bola velice happy, ze som si vianocny box neobjednala, lebo akurat tak Ole a Murad by ma potesili, ostatne je z kategorie wtf. Uvidim, aky bude januarovy box a mozno vo februari by som este objednala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi tak:) Tiez som ochotna objednat januar, ale uz nie naslepo

      Odstrániť
  5. no tak tento box by aj mna dost sklamal ale mozno tie tiene by sa mi podarilo nejako vyuzit

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, tak dnes som nahodou natrafila na januarovy box, za mna asi nie, mne Nuxe az tak nesedi, ten C sumak to co uz je :-) Molton Brown je celkom luxus ale zase sprchac mi staci aj nizsi level..Tebe ako sa pozdava ?
    http://whichbeautyboxuk.com/2014/12/28/look-fantastic-beauty-box-review-january-2015/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, aj ja som to uz videla :D Takze pokracuju s vitaminovymi doplnkami. A inak nic moc, takze definitivne neobjednavam.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)