utorok 23. decembra 2014

Lučiakove kozmetické oskary 2014

zdroj: nbcnews.com

Blíži sa koniec roka, ideálny čas na kozmetickú bilanciu. Vybrať to naj z toho kvanta kozmetiky, ktoré sa tu počas roka premlelo, nebolo vôbec jednoduché. Pôvodne som mala v pláne nebabrať sa s tým, zostaviť nejaké TOP 3 a dovidenia. Ale nedalo mi to, takže som to predsa len poňala trošku širšie, ale zároveň som Vás nechcela zahltiť. Výsledkom je tento kompromis. O jednotlivých kúskoch sa znova rozpisovať nebudem, všetko nájdete v odkazoch pod názvami. Možno so mnou budete súhlasiť, možno nie, možno Vám dám dobré tipy. Nech sa páči, the best of 2014 podľa mňa:

V priebehu roka som objavila dve super lacné a podľa mňa veľmi dobré maskary: žltú  Miss Sporty (neverila by som, že od tejto značky môžem niekedy niečo aj pochváliť) a NYC City Curls. Obe sa zmestia do troch eur, sú bežne dostupné v drogérii a s oboma docielite veľmi dobrý výsledok. Čo viac si priať?  


Čo sa týka make upov, veľmi ma potešil nedávny objav takého, ktorý počas dňa naozaj drží a drží, perfektne zmatňuje a  navyše je opäť bežne dostupný v drogérii. Hovorím o Maybelline Super Stay. Jediné moje výhrady sa stále týkajú obmedzenej ponuky odtieňov. 


Z kategórie high end pochádza druhý make up, ktorý by som vlastne mohla označiť za hviezdu roka. Milujem ho, aj napriek tomu, že v lete pre mňa kvôli T zóne neprichádza do úvahy. Ale ten efekt, ten efekt!!! Jednoducho krásny.  Možno už tušíte, že mám na mysli Sheer and Perfect od Shiseido. 


Pri dekoratívke ešte ostaneme, respektíve pri jej "doplnkovom sortimente". Báza pod očné tiene Put a Lid on It od The Balm patrí k tomu naj, čo sa mi zatiaľ dostalo pod prsty.


POZOR, POZOR, nasledujúca vec nepatrí k tomu naj, ale naopak, udeľujem jej cenu absolútny prepadák, ktorý sa mi uplynulý rok dostal do rúk. Na tomto mieste je len preto, aby sme uzavreli oblasť dekoratívnej kozmetiky. Takže, kozmetickú malinu udeľujem akože korektoru Absolute Concealer od Oriflame. Zlý vtip, nič viac. 


A ideme na kozmetiku pleťovú. Veľmi ma teší, že som mala šťastie na kúpu na slepo a tak som objavila tento geniálny očný krém od Yves Rocher. Aj keď s uvedenou značkou som mala v poslednej odbe viac negatívnych, než pozitívnych skúseností, toto im vyšlo. 


A nemôžem nespomenúť ani hyalurónové sérum Balea, čo je ďalší low cost produkt. Najprv ma prekvapil svojimi účinkami na tvári, ale ešte viac  ma ohúril tým, čo dokázal s popáleninou na mojej ruke. Od tej doby ho všade odporúčam.  


a na záver špeciálny bonussonická kefka Tchibo. Keď som zverejnila recenziu, mnohí pochybovali, či budem rovnako spokojná aj o pár mesiacov. Môžem povedať, že som. Prešiel polrok a kefka stále slúži k mojej spokojnosti. Za necelých 30 Eur to bol fakt dobrý kauf. 



Tak a teraz som zvedavá, či sa niečo z toho nachádza aj vo Vašom kozmetickom výbere a ešte viac na to, aké bolo tie Vaše naj naj naj počas roka 2014! 

Lučiak

foto:ja

7 komentárov:

  1. Nič z toho som nemala, ale zaujal ma očný krém.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám teda z oriflamu a to nie je korektor ale rozjasňovač pod oči len :) a ja ho mám v celku rada, nie je až taký prepadák :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nuz ale v tom pripade ho nemali nazvat korektorom. Od korektoru ocakavam aj korekciu, nie len slabe rozjasnenie.

      Odstrániť
  3. Jednoznačne SHISEIDO,ktorý som objavila vďaka Tebe :) Taaakze touto cestou Ti chci poblahoprat krásne sviatky, bohatého Ježiška a úspešný štart do Nového roka,samozrejme veľa veľa nových super truper kozmetických produktov :D :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som vďaka tebe a tvojmu blogu vyskúšala pre mňa nové značky ako Nobilis tilia (peeling), Annemarie Brolind (pomarnčový elixír) a radu Primavera Neroli rada - a vyhrala jeden Give away:)))) takže bola som veľmi spokojná, ešte raz ďakujem za fajn tipy a prajem krásne sviatky:)
    PS: tú Tchibo kefku som prešvihla a doteraz ľutujem....z hore uvedenych používam hyalurónové sérum Balea a som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)