sobota 6. decembra 2014

Natura Siberica Vivid Vitamins

produkt venoval e shop navratkuzdraviu.sk


Dnes sa porozprávame o produkte, ktorý sa už na viacerých blogoch objavil a z toho, čo som prečítala, reakcie boli vcelku rozporuplné. O to viac ma raz lákalo ho vyskúšať a keď som dostala z e shopu navratkuzdraviu.sk ponuku zrecenzovať nejaký produkt značky Natura Siberica, vybrala som si práve Vivid Vitamins alias "živé vitamíny". Multifunkčnú vec, ktorá je určená na telo aj vlasy. Pre úplnosť ešte dodávam, že je to prvý kúsok spomínanej značky, ktorý som vyskúšala (čoskoro bude nasledovať ďalší, ale o tom nabudúce)

Vivid Vitamins má poskytovať okamžitú hydratáciu vďaka komplexu vitamínov a antioxidantov, ktorý je spracovaný do mikrogranúl. Obsah tvorí okrem iného niekoľko u nás menej známych druhov ovocia a bobúľ - moruška severská, sofora japonská, čučoriedka sibírska a ďalšie výťažky. Výrobok je v 125 ml balení s rozprašovačom - mimochodom, balenie je fakt veľmi pekné, musím uznať. Vo vnútri je gélovo-emulzná konzistencia s obsahom spomínaných mikrogranúl a drobných trblietok.  Parfumácia je skôr neutrálna, vôňou mi pripomína tužidlo na vlasy. 


Vivid Vitamins vľavo po nastriekaní a vpravo po jemnom  rozotrení

Vyskúšala som oba spôsoby použitia - na vlasy aj na telo. Pri použití na vlasy som ho jemne rozotrela do vlhkých, uterákom presušených vlasov. Efekt by som prirovnala k veľmi slabému tužidlu. Vlasom nedodal ani výraznejší lesk, ani nič iné, čo by bolo viditeľné a o čom by som mohla povedať áno, toto je vďaka Vivid Vitamins. Nemá zmysel špekulovať, či vlasom poskytuje nejakú extra hydratáciu - to sa v domácich podmienkach nedá nijako vedecky preukázať :) Naviac, moje vlasy sú teraz naozaj v tip top stave, sú v dobrej kondícii, silné aj lesklé, čiže wow efekt má na nich naozaj málo čo.

Pri použití na telo som ho po sprchovaní naniesla namiesto telového krému ako hydratačný prípravok. Prakticky okamžite sa vstrebal do pokožky a dá da povedať, že pocitovo bola hydratovaná dobre aj počas dňa. 

Čo dodať - z Vivid Vitamins mám skôr zmiešané pocity. Krásny obal, obsah pôsobí na pohľad luxusne, ale účinky trochu pripomínajú placebo. Skrátka, podľa mňa to nie je niečo, čo nevyhnutne potrebujete. Napriek tomu som rada, že som mala možnosť ho vyskúšať, aspoň moja zvedavosť týmto bola ukojená :)

Vyskúšali ste Vivid Vitamins? Aké boli Vaše dojmy? 

Lučiak

foto:ja

7 komentárov:

  1. Presne tento produkt ma z ich ponuky lakal na vyskusanie uplne najviac. Ale nejako som tusila, ze to nebude nic, z coho sa posadim na zadok. Vdaka tvojej recenzii usetrim :)) juchu :) Paci sa mi, ze si v recenziach uprimna aj ked bol produkt venovany, pretoze vacsinou mi sedia veci ktore odporucis, takze sa podla toho dost nechavam nasmerovat. Dakujem Janka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja to mám. a netuším na čo je to dobré. ale budem to musieť minúť, nech mi to nezaberá miesto :-D. viktoria

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj som rada, že som to napokon neobjednala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím,že moja TOP obľúbená kozmetika sa dostáva do blogo-sveta :) Čo dodať, Ja som živé vitamíny používala cez leto na tvár-spokojnosť :) Kremy a séra na tvár sú moje zlatíčka na toaletnom stolíku, za tie dám ruku do ohňa a o telových kremoch a masle proti celulitíde nejdem ani radšej písať, lebo ti to tu otapetujem :D Snáď len toľko,že tejto značke verím,že je prírodná ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a robilo to na pleti aj nejaky viditelny efekt?

      Odstrániť
    2. Tak v mojom prípade to bolo použité ako produktu po opaľovaní, js mám totiž s tvárou dosť problém- tvoria sa mi šupinky, v okolí nosa, v obočí, proste hrôza...Takisto mi strašne červenie tvár, hnednem na nej postupne, vždy jr to viditeľný rozdiel oproti zvysku tela...Tento produkt akoby to supinatenie miernil, podporoval pigmentáciu... Vážne, buď super placebo,alebo netuším :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)