štvrtok 24. júla 2014

Sklamanie roka s Caudalie Divine Legs


Keď si predstavím, že som si túto vec chcela kúpiť v plnom balení... za takmer 30 Eur po zľave... Ale šťastným riadením osudu som si nakoniec najprv odskúšala vzorku. A viete čo? Tento toľko ospevovaný produkt je podľa mňa riadny fail. A riadne predražený. Ale pekne po poriadku...


Čo je vlastne Divine Legs? Tónovák na nohy. Nie samoopalovák. Proste natriete a keď potrebujete, umyjete vodou. Okrem farby má nohám dodať aj pekný "glow", už pri pohľade na balenie zvonku je vidieť, že v sebe obsahuje aj mikrotrblietky. Okrem toho je to "award winner" neviem čoho všetkého, proste človek by si myslel, že keď si ho natriete, nohy budú spievať. 

Prvé, čo ma prekvapilo, keď som ho aplikovala, že tie trblietky v podstate nie je vidieť. V konzistencii sú, ale na pokožke sa nejako strácajú. Neleskne sa nič, ani na slnku. Farbu nohám dodá, to hej, ale len tým svetlým. Moje sú opálené a intenzita tónovania Divine Legs s nimi neurobila absolútne nič. Aby som nebola taká negatívna, tak nájdem aj niečo pozitívne - tá farba má naozaj pekný hnedý odtieň, nie je to nič mrkvovo oranžové. No ale to je asi tak všetko, čo môžem pochváliť, lebo ďalej už nasledujú ďalšie sťažnosti:


tak a teraz mi povedzte, či vidíte rozdiel - ľavá noha bez, pravá s Divine Legs. 

Ono to pri nanášaní žmolkuje. A to je teda dosť disturbing. Postupovala som presne podľa pokynov, nanášala na čistú, suchú pokožku. A robilo to nechutné hnedé žmolky, ktoré som musela  z nôh oprašovať. 

nie, nebrigádujem v autodielni

Takže, výsledný efekt na mojich nohách veškerý žádný, okrem hnedých žmolkov. Na svetlých nohách by bol tónovací efekt určite viditeľný, takže ak také máte, nevyhnutne potrebujete niekde preprať 30 Eur a baví Vás oprašovanie žmolkov, smelo do toho! Alebo sa na to vykašlite a kúpte si  za necelé 4 Eurá v DM toto

Tak čo, nalákala som Vás, však? :D

Lučiak

foto:ja 


11 komentárov:

  1. Fúha, no nalákala si teda poriadne :D No akože keď sa zapozerám na tú fotku, tak môžem povedať, že je tam rozdiel asi o štvrť odtieňa :D Alebo to robí len dopad svetla. Ja vždy hovorím, že tie vzorky sú super vec, lebo vzorku telového krému s podobným žmolkovaním som už mala, a bola to teda pecka :D pre istotu biele žmolky po celých nohách, kto by nechcel, a keď teraz vyrábajú aj hnedé žmolky... hmmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si mysela ze na lavej nohe to mas..takze za mna nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite si to už bežím kúpiť :D. Bože, dobre, že som videla tento článok, lebo sa musím priznať, že aj mňa to lákalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ehm nie, nevidím rozdiel... Ale drahé to je teda neúnosne :/ Ešte že o tom viem. Inak som o tomto výrobku doteraz nepočula a myslím, že som tým nič nestratila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som bola tiež najprv v tom, že to máš na ľavej nohe :) Každopádne, škoda...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pripájam sa, ja som si tiež myslela že to máš na ľavej nohe :D keď tak spomínaš ten produkt z dm, ja som si ho kúpila na základe tvojej recenzie a musím ho veľmi pochváliť je skvelý ! :) utekala som hneď po ďalšie 2 balenia kedže je to len limitka, takže ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ma potesila :) Ja totiz vzdy ked takto nieco doporucim, trpnem, tak teraz si to nakupia a nesadne im to a budu si vyrabat moje woodoo babiky :)
      Takze som rada, ze ti vyhovuje.

      Odstrániť
  7. mne sa zdá dokonca, tá bez lepšia:), myslím, že sa aj tak poobzerám po tom produkte z DM::)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)