piatok 18. júla 2014

Flormar nádielka + giveaway!

produkty venoval e shop beautyday.sk


Poznáte značku Flormar? Pomaličky sa dostáva do povedomia aj u nás. Mimochodom, práve v Turecku, ktoré som tu nedávno spomínala, patrí k najrozšírenejším a natrafila som na ňu snáď v každej drogérii či lekárni, do ktorej som vošla. Najnovšie Flormar pribudol do sortimentu e shopu beautyday.sk, s ktorým spolupracujem. Zatiaľ len v obmedzenom sortimente. Dnešný post preto berte ako malý teaser :) Nádielku, ktorú vidíte hore, som dostala na otestovanie. A keďže je toho naozaj veľa a všetko rozhodne nevyužijem, podelím sa. Na konci dnešného príspevku Vás teda čaká pekná rozdávačka. No ešte pred tým sa pripravte na riadnu farebnú jazdu:

Začnem rúžmi. Mám ich 5 a tie, ktoré ma sledujete už dlhšie a všímate si, aké farby preferujem, asi nebudete mať problém si tipnúť, ktorá farba ma najviac chytila za srdce :) Niektoré sú s trblietkami  (prvé dva z ľava), iné matné, všetky však príjemne krémové. 

no jo, 516 je môj favorit :)

Deluxe Shine Gloss Stylo patrí skôr do kategórie "rúžobalzamov", čo napokon vidieť aj na fotke nižšie. Je polotransparetný a perám dodá príjemnú hydratáciu a v tomto odtieni peknú malinovú farbu.


Keď sa povie Flormar, ako prvé si predstavím dve veci - laky na nechty a "baked" líčidlá. Tie sú pre značku typické. Takže, rozjasňovač, líčka, bronzer:


Laky na nechty - Satin Matte v odtieni Havana je vskutku pravá bahnová s trblietkami.  Mimochodom, naozaj robí matný, zamatový finish. 


Duo kompakt - matný bronzer a líčka v jednom, ideálny na kontúrovanie


A konečne make upy. To je veľmi zaujímavé prekvapenie, hlavne, čo sa týka krytia. Mat Touch kryje perfektne, dovolím si povedať, že aj pleť s väčšími nedokonalosťami. Okamžité zmatnenie je dokonalé, vydrží však (v teple) len asi tri hodiny. T zóna sa postupne začala lesknúť. Farba ale pekne držala na pleti, nezliezala. 


Soft Touch je napriek názvu slušne krycí (pre pleť bez väčších nedokonalostí úplne postačuje), výborne sa rozotiera a na pleti pôsobí prirodzene. Ako vidíte, existuje aj v odtieni pre extra extra bledule.


Perfect Coverage je najväčší oriešok - na jednej strane je verný svojmu názvu a naozaj výborne kryje, ale jeho aplikácia nie je jednoduchá a chce to vychytať ten správny spôsob. Prsty sa neosvedčili a zo štetcov to hádam najlepšie išlo s klasickým make up plocháčom. Rozotiera sa dosť ťažko - nie že by bol extrémne hutný, len na pleti jednoducho príliš rýchlo zasychá a má tendenciu usádzať sa v póroch. Musíte ho naozaj dôkladne rozotrieť, čo vzhľadom k vyššie uvedeným vlastnostiam nie je jednoduché. Okrem skvelého krytia aj celkom slusne zmatňuje - pleť sa po ňom po celý deň aj v teple výrazne menej leskla. Posledný Mat Velvet je konzistenčne veľmi podobný Perfect Coverage a bohužiaľ, pri aplikácii robí rovnaký problém vrátane silnej tendencie usádzať sa v póroch. Pri oboch by som určite odporučila použiť nejakú šikovnú podkladovú bázu, ktorá by nanášanie zjednodušila.


Tak čo, zaujalo? Jedna z Vás bude mať možnosť odskúšať si niekoľko kúskov osobne. V balíčku pre výherkyňu budú:

- testerové balenia make upov rôznych typov a odtieňov
- tri testerové balenia baked líčidiel (rozjasňovač, líčka, bronzer)
- tri testerové balenia rúžov (odtiene 500, 506 a 512)
- duo kompakt 
- lak na nechty z kolekcie Wild Nails
- kontúrovacia ceruzka Ultra Purple eyeliner
- gumička Popanga, ktoré tiež kúpite na beautyday.sk

make upy a rúže boli použité výhradne pre účely swatchov, ostatné kúsky sú úplne nepoužité. 


Čo treba urobiť? 
- sledovať blog cez GFC
- do 25.7.2014 zanechať komentár so svojím mailom (edit: do 27.7.)
- keď už máte nejaké skúsenosti so značkou Flormar, budem rada, ak napíšete s čím a či ste boli spokojné alebo nie (nemá vplyv na výhru:)
- jedna osoba/jeden komentár
- korešpondenčná adresa v SR/ČR
- druhý komentár môžete pridať za sledovanie FB - samozrejme nepovinné

držím palce, 

Lučiak

foto:ja

71 komentárov:

  1. vše splněno :)

    od značky flormar jsem měla jeden lak a byla jsem s ním moc spokojená :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Flormaru znám jenom laky na nehty, abych pravdu řekla, docela mě překvapilo, jak širokou škálu kosmetiky nabízí. Moc ráda bych vyzkoušela hlavně ty rtěnky, líbí se mi jejich odstíny :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC Nikola Guzmicka
    so znackou skusenost zatial nemam no rada by som ju vyskusala vyzera lakavo :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem aj na FB aj cez Bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééééé, to by se mi líbilo vyhrát !
    Miluji Flormar. Mám od nich několik laků a jsou suprové. Můj poslední objev je pečující lak 4 v 1 který používám jako podklad. Schne rychle, štěteček má dobrý a jsem z něj nadšená.
    Pak mám matný neonově růžový, zelinkavý a takový skoro černý s červenýma třpytkama. Jediné co mi na lacích od Flormaru vadí je to, že maj blbý design. Neříkám, že nejsou pěkné, ale co se týče skladování, je to hoooodně nepraktické.


    Pak vlastním několikero stínů (quatro) a jsou fajnový, jen jsem kráva a mám odstíny který prostě nevyužiju a tak mi leží doma.

    A poslední co mám je ta duo tvářenka - tvářenka je taková s oranžovým podtónem a třpytkama a druhá část je podle nich bronzer, ale ve skutečnosti to je krásný zlatý rozjasňovač =)

    imiiskd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nikdy jsem nic nezkoušela :))
    katerina.z.1998@seznam.cz
    vše splněno

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Caroline
    S touto značkou nemám vůbec žádné zkušenosti,ale opravdu hodně mě láká!!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji i přes Fb jako Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Flormar jsem vyzkoušela jenom praskací lak na nehty, jinak nic, ale často kolem něho chodím v Tetě :D
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji i na facebooku :) (tam jsem se o giveaway i dozvěděla)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem ;)
    So znackou nemam ziadne skusenosti, no vyzera to zaujimavo :)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. a este na fb ako veronika bejdova

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pekné ceny, veľmi :)
    Ja som Flormar bohužiaľ ešte vôbec nemala možnosť vyskúšať :( takže neviem povedať, či som, alebo nie som s niečim spokojná..
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Kozmetiku Flormar mám veľmi rada, mám niekoľko lakov na nechty a jedno duo licenky s bronzerom, takže rada by som rozšírila moju zbierku o túto kozmetiku :)
    sledujem cez GFC ako Petra
    môj mail: petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. a sledujem aj cez facebook ako Petra Kuklova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak ja som videla len laky od tejto značky,nič iné.
    sledujem cez gfc ako Lucia A
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sledujem cez gfc. Kozmetiku flormal poznam uz dlhsie .. kedysi som strasne mala rada ich laky na nechty. Len potom sa z mojho okolia vytratili a nemala som ich kde kupit :( a ešte som skušala ich rúže na pery, ale nejako som netrafila odtien tak ho zdedila maminka a ona bola spokojna :P :)
    monikakrogmanova26@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super balík! Se značkou Flormar zkušenost zatím nemám nebo si nevybavuju, ale ráda bych to změnila. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji také FB - Ivana Mikuličková.
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Já mám vztah s Flormarem zatím takový nejasný. Ráda chodím do jejich obchůdku vše očumovat, ale málokdy s něčím odejdu. Doma se mi sešlo pár rtěnek, konturek a jedny stíny, taky jsem zkusila lak a všechno mi přijde zatím tak nějak průměrné :)

    svetpodles(zav)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujem cez GFC
    skúsenosť s touto značkou nemám, ale veľmi ma zaujal rozjasňovač a bronzer
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. O tejto značke som ešte nepočula ale tie matné rúže vyzerajú fantasticky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem aj cez GFC aj cez FB (Tomáškova Lilianka) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    od flormar mám jeden krásny ružový neonový lak a som s nim velmi spokojná a rada by som vyskúšala aj ostatné produkty ale nikde v drogérii som okrem lakov zatial nevidela :/
    sledujem aj fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ja teda nemám ešte tejto značky nič a žiadne skúsenosti ale vyhrať tieto produkty by sa mi veľmi páčilo ^_^
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ja som donedávna vedela len o tom, že majú laky na nechty... takže z tohto som trošku zaskočená.. :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sledujem aj na FB ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. a teda ešte jeden koment za FB ;) Lenka Jančová

    OdpovedaťOdstrániť
  32. sledujem :)
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Od flormaru jsem nic nezkoušela, ale moc líbí ta tvářenka :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Michelle
    FB:Maya Mia

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. podmienky splnené
    od tejto značky som ešte nič neskúšala ale tie rúže vyzerajú dosť dobre...
    henulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. S touto kosmetickou nemám žádné zkušenosti, ale koukala jsem na laky na nehty. Nevím, jestli něco jiného od nich u nás vůbec někde je:D
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sleduju i na fb :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Och tak toto je naozaj skvelá súťaž! S Flormarom skúsenosti žiaľ ešte nemám.
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. vobec ju nepoznam teda:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. No v Turecku som bola už dvakrát, ale priznám sa, že som si túto značku akosi nevšimla, dobre vedieť :)

    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Tak tohle víc než štědrá testovací sada :) S touto kosmetikou nemám zatím absolutně žádnou zkušensot nejvíc mě zaujaly rtěnky a odstíny makeupů :)
    sleduji jako jana wertheimová
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Od Fl. jsem zkoušela pouze laky na nehty :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. najviac sa mi páči duo kompakt a ten posledný tmavý rúž :) makeupy sú zaujímavé, nevedela som že flormal má aj takéto dobre krycie makupy :) ja mám doma len jeden produkt od tejto značky a to tiež lak na nechty v krásnom červenom odtieni z dovolenky z bulharska :) som s ním naozaj veľmi spokojná :)
    sledujem Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sledujem aj na FB :) Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Bohužiaľ s touto značkou skúsenosti nemám :( ale bola by som samozrejme veľmi rada a preto sa aj zapájam :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Silvia Otrasová
    silvuska18_1@azet.sk
    Od Flormar som nikdy nič nemala ale veľmi by som chcela skúsiť rúže na pery :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Zatím jsem zkoušela jenom laky na nehty ale byly super.
    Jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. california50@seznam.cz
    S kosmetikou Flormar nemám žádnou zkušenost, ale je pravda že mám zálusk na jednu tvářenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. vera.p@centrum.cz
    Tuto značku asi ani neznám, tak bych ji ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem ťa pravidelne, čítam všetko, len nestíham komentovať :(.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Takisto sledujem cez FB.
    Bohužiaľ, značku zatiaľ nepoznám. Ale keď vyhrám, spoznám :).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. So značkou nemám ešte žiadne skúsenosti. Celkom dobré recenzie som počula na ich ceruzky na obočie, ale nemám odskúšané. Ale omrkané v drogérii veru mám. =D
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. A samozrejme sledujem aj cez FB ako Michaela Šutková.
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. So značkou Flormar nemám skúsenosť, preto by ma celkom zaujímala :-)

    GFC: Simona Žigová
    zigova.simona@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Jedna z najlepších giveaway, neviem ani povedať čo by som chcela viac, všetko je skvelé a všetko by sa mi hodilo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Sledujem aj na FB (Kyra Šimková) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Zkušenosti mám pouze s laky a ty mám ráda :-).
    GFC: M Š
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Sleduji i na FB jako Michaela Šäfrová :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Znacku nepoznam, ale rada spoznam:) tvoj blog sledujem uz par mesiacov a nechavam sa inspirovat, kedze sme rovnaky farebny typ:)
    viera.backova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sledujem aj na fb
    viera.backova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. flormar som ešte neskúšala, musím ochekovať drogérie, lebo zatiaľ som u nás videla len laky na nechty :) juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Hmm vyzerá to dobre...Flormar som ešte neskúsila ale lákal ma.

    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. neskusala som este
    mirindapo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Z tejto značky som vyskúšala dva laky a odlakovač.Bola som s nimi veľmi spokojná,len bohužiaľ sa mi už minuli :/ Preto by som bola veľmi rada,keby môžem doplniť zásoby :D didus.kurcikova@gmail.com
    P.S. Máš super blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    sledujem aj na fb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. páni, ted jsi mě hodně nálakala :) od Flormaru jsem zatím nic nezkoušela, ale myslím, že nadešel čas :D
    barka.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)