štvrtok 31. júla 2014

XXL Spotrebované 06+07/2014


Neviem čím to je, ale v lete vždy spotrebujem viac kozmetiky, než inokedy. Vlastne, viem. Vzhľadom k tomu, že pokožka ostáva viac odhalená, gebrím toho na seba viac, než v zime. Plus tie opalováky a poopalováky. Za posledné dva mesiace som vyprázdnila bez jedného rovných 30 kúskov. Slušná bilancia :) 

Začnime vlasmi. Tri šampóny, všetky som už recenzovala a v podstate som so všetkými bola spokojná:  KorresGliss Kur Ultimate Oil Elixir a šampón na zväčšnie objemu od Annemarie Borlind


Pokračujeme telom: telové mlieko Dove som si kúpila len kvôli jeho parfumácii - milujem všetko pistáciové. Akonáhle ale začali teplá, už mi tá vôňa bola prisladká.  Gél na holenie Balea je už klasika, ale po prvý krát som zo zvedavosti kúpila v Bille penu na holenie ich vlastnej značky MY a bol to teda riadny prepadák. Vôňa ako zo zatuchnutého babkinho šatníka, riedka... bola smiešne lacná, nejaké jedno Euro a tomu zodpovedala aj kvalita.  Sprej po opaľovaní zn. Bioderma je príjemný, ale osobne mi viac vyhovuje ich poopaľovacia starostlivosť vo forme telového mlieka, ktorú som mala minulý rok.  Neutrálny telový a masážny olej od Nobilis Tilia je skvelá vec, naozaj multifunkčná - používala som ho na všetko možné, na starostlivosť o nohy po holení aj na miešanie nejakých home made kozmetických pokusov. Chladivý pantenolový sprej na upokojenie pokožky po opaľovaní môžem taktiež doporučiť. Mlieko na opaľovanie Bioderma pre citlivú pleť s SPF 50+ som mala so sebou na dovolenke a alergia sa mi bohužiaľ aj tak nevyhla :( Ďalej tu máme Divine Oil od Caudalie, recenzovaný nedávno, telový krém od Elizabeth Arden Honeysuckle Honeydrops, krém na nohy od Oriflame s čučoriedkovou parfumáciou (bol fajn) a antiperspirant Lady Speed Stick. Tie som si v poslednej dobe fakt obľúbila, sú dôstojnou alternatívou Secret, ktorý sa už u nás prakticky nedá zohnať. Drzia celý deň a nezanechávajú biele stopy na oblečení. A nakoniec jedna nie veľmi podarená vec - odlakovač s kokosovým olejom DM značky Ebelin - je strašne slabý, takže lak ide dolu veky. 


A na záver pleťová kozmetika: micelárka Sensibio v klasickom aj cestovnom balení, pomarančový pleťový Energizer Annemarie Borlind a ďalšie kúsky tejto značky - krémy z radu Absolute Light. Od Caudalie sú tu kúsky zo sady Polyphenol C15 a čistiaca pena. Termálna voda v spreji Avéne je moja naj z tejto kozmetickej kategórie, to som už spomínala veľa krát. Hyaluronové sérum Balea som taktiež už chválila veľa krát a kupujem si ho opakovane. Okrem pozitívnych účinkov na tvár ho oficiálne vyhlasujem za skvelý prostriedok na hojenie popálenín - tie z Vás, čo ma sledujú aj na FB, si možno pamätajú na moju nepríjemnosť s popálenou rukou. Vtedy ma niečo osvietilo a napadlo mi na popáleninu použiť toto sérum. Výsledky Vám ukážem opäť na FB už čoskoro, ale je to malý zázrak, uvidíte. Z nových vecí tu mám ešte odličovaciu emulziu od Decléor - to bol darček. Je veľmi príjemná a odličuje efektívne a šetrne. No a ako jediná vec z dekoratívky sa tu skromne krčí maskara Miss Sporty Studi Lash Volumythic, ktorá sa stala mojou najobľúbenejšou lacnou maskarou ever. Naozaj za cenu, ktorú stojí, je perfektná. Aspoň pre moje riasy.  Kupujem opakovane. Na budúci mesiac bude zas o niečo viac spotrebovanej dekoratívky, ako tak sledujem moje aktuálne sa míňajúce zásoby. 



tiež míňate v lete viac kozmetiky, než v zime? 

Lučiak

foto:ja 

14 komentárov:

  1. tiež míňam viac, len vyhadzujem a vyhadzujem. škoda, že si nevediem štatistiky :D
    inak ja som to mala naopak- krém na popáleniny a rany som začala používať na tvár namiesto hyalurónového séra :P tiež ma v lekárni osvietilo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vrásky nemám, ťažko povedať, ale hydratácia tam je a zanecháva pleť takú vypnutú, až "tuhú" by som povedala :D

      Odstrániť
  2. Wau, tak to je až neuveriteľné koľko si toho spotrebovala :P Možno aj u mňa by to takto bolo, ale u nás v kúpeľni máme pootvaráných veľmi veľmi veľa rôznych produktov, takže či je leto alebo zima, neviem či toho minieme viac:) ale minimálne o tie opaľovacie prípravky asi áno:)) Super článok

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diky :) Som si dala zavazok, ze dorazim hlavne tie dlhsie otvorene veci

      Odstrániť
  3. Pekná zbierka :D. Ja sa tiež snažím si tie prázdne nádoby skladovať ale ako náhle ich tam je 5, bez milosti to vyhodím. Strašne ma to irituje, keď mi miesto v skrinke zaberajú v podstate odpadky :D. Ale za to máš môj obdiv. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies ako to irituje mna? Strasne :D Mam to vsetko schovane v takej skrinke, kde to nie je na ociach :)

      Odstrániť
  4. Balea gély na holenie používam v jednom kuse, z inej značky si už ani nekupujem, mala som raz od Gillte a nikdy viac, plechovka mi časom od vody začala hrdzavieť, nič príjemné a to dávkovanie hotová katastrofa. Odlakovače na nechty kupujem radšej s acetónom a tieto Ebelin mi nevyhovujú najmä preto, že majú široké hrdlo a naraz sa mi toho vyleje hrozne veľa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiha tak zasa ja mam aj Gillette gely velmi rada, v podstate ich kupujem na striedacku s Baleou, ked je na ne akcia.

      Odstrániť
  5. ja teda ani nie, za jun 8, za jul 7.... ked to takto pojde dalej, ani sa mi neoplati pisat samostatny clanok k augustu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také spotřebuji více věcí v létě, ale zas tak velké množství ne :D :)

    www.lovies47.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od isteho veku, krasa stoji peniaze.

    Ha, so zvedavy, ci to pustis von.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Slušná spotreba :))), ale zase na druhej starne si uvoľnila miesto pre ďalšie nevyhnutné veci :))))).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)