utorok 24. júla 2012

Čo mám v pláne vyskúšať

Plánovala som na dnes novú recku, ale aparát nespolupracuje, takže náhradné riešenie: pár vecí z kategórie  "wishlist" (ktoré zásadne nerobím :)... skrátka veci, ktoré ma v poslednej dobe zaujali a mám v pláne ich v dohľadnej dobe otestovať:

ysl.co.uk

Make up Teint Radiance od YSL. Aj tak budem čoskoro potrebovať nový a toto vyzerá nádejne. Odkedy sa vezieme na módnej vlne rozžiarujúcich make upov, nedám na ne dopustiť. Zaujíma ma tiež, ako dopadne v porovnaní s Teint Miracle. Dokonca to vyzerá, že je k dispozícii aj mne vyhovujúci odtieň. Čo z toho vyplýva? Že ho súrne potrebujem vyskúšať! Na záver poznámka mimo témy: práve som zistila, že YSL stránka v sekcii beauty patrí asi k tým naj... iritujúcejším :), aké som kedy navštívila. Alebo možno je problém v mojom prijímači? 

kerastase.com

Všetky správne vlasové fanatičky už istotne vedia o existencii rozšíreného sortimentu Elixiru Ultime od Kérastase. V predaji ostáva samozrejme aj pôvodná verzia, no pribudli tri nové podľa špecifických potrieb Vašich vlasov: zelený s moringou je pre poškodené vlasy, ružový pre vlasy farbené a fialový je určený jemným a scitliveným vlasom. Priznám sa, v prípade týchto "zázrakov" som tak trochu skeptická. Klasický Elixir Ultime vyskúšaný mám, ale zas až tak ma neoslnil (hoci, ako som práve zistila, v čase testovania som mu dala 8 z 10 hviezd... dnes po skúsenostiach s inými obdobnými prípravkami by som dala maximálne 7). Ale samozrejme, ak sa naskytne príležitosť, rada týchto nováčikov otestujem. 

kiehls.com

Kiehl´s je taká moja srdcovka a veľmi ma mrzí, že zatiaľ nenašli odvahu spustiť ČR/SR zastúpenie :(  I keď úprimne sa im veľmi nečudujem... Jednou z posledných noviniek je rad Aromatic Blends, ktorý ponúka vône a telovú kozmetiku v 4 rôznych, prudko jedlých parfumáciách. Kompletný sortiment si môžete pozrieť tu, mňa na základe mojich čuchových preferencií najviac láka kombinácia kvetu nashi a ružového grepu. Och. 

kiehls.com


Z vlasových noviniek túžim otestovať tento hĺbkovo reparačný olej, ktorý je zdá sa určený presne pre moje "frizzy a unruly" vlasy. 

Je nejaká značka, ktorej kamenná predajňa alebo e shop Vám u nás strašne chýba? 

P.S. GIVEAWAY!

Lučiak
zdroj fotiek uvedený vyššie

3 komentáre:

  1. YSL stránka je fakt nesympatická, chaotická a nemala som tam chuť ani listovať...

    Neviem čím to je, ale aj keď Kiehl´s ospevuješ, vôbec ma neláka...darmo, jedna lastovička leto nerobí...

    ALe Kerastese...s tým by som si dala povedať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som Kerastase oleje na svojom blgu tiez spominala, pretoze som ich nedavno zaznamenala ako novinku a fialovy som dokonca uz otestovala v salone! naozaj je lahsi. a inak - ostatne dva sa nebudu dat zohnat na slovenskom a ceskom tru. este, ze je internet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No paaani, to je diskriminacia! Co si to dovoluju??? :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)