nedeľa 22. júla 2012

Testujeme: L´Occitane Shine Mask

Prajem pekný víkend.
Prednedávnom som od jednej dobrej duše (súkromnej osoby, bohužiaľ žiaden sponzoring :) dostala na otestovanie vlasovú masku od L´Occitane. Otestovala som a tu sú moje dojmy: 


Moje skúsenosti s vlasovou kozmetikou tejto značky sa doposiaľ týkali len šampónov a boli pozitívne. Shine mask je určená hlavne na suché, poškodené a farbené vlasy, čiže som ideálna cieľová skupina - moje vlasy majú tendenciu k štiepeniu končekov a farbím ich pravidelne. Produkt obsahuje výťažky z 5 esenciálnych olejov - a oleje, tie ja môžem :) 


Maska sa aplikuje na umyté vlasy a je zmývatelná. Prvé, čo veľmi oceňujem, je fantastická vôňa. Mňam. Druhé prekvapenie prišlo v podobe efektu - na rozdiel od klasických drogériových ( a aj väčšiny tých drahších) kondicionérov a másk táto po vlasoch nekĺže, ale doslova sa do nich vpíja. Po krátkom pôsobení a opláchnutí sú vlasy na dotyk také, ako po použití bežného kondicionéru - skrátka cítite, že ste na vlasy niečo dali, nezamotávajú sa a sú poddajné. Ale! Ten LESK! Je viditeľný už na mokrých, čerstvo opláchnutých vlasoch a po vysušení je to naozaj iný level. Vlasy sú naozaj viditeľne lesklejšie, navyše ľahučké, vzdušné a pružné. 


...a tu sa dostávame k jednej z dvoch výhrad, ktoré voči Shine Mask mám: vlasy sú ľahučké až príliš... Skrátka, také rozlietané som ich už dávno nemala, a to si vlasy suším ionizačným fénom, ktorý rozlietanosť vlasov normálne eliminuje. Rozlietané a elektrizujúce vlasy sú otrava - šteklia Vás na lícach, lepia sa na narúžované ústa, proste blééé :(
No a čo druhá výhrada? Samozrejme, cenááááá :( A čo je ešte nepríjemnejšie, ak som pochopila správne, táto maska už nebude dostupná. Dá sa ešte kúpiť na niektorých lokálnych e shopoch L´Occitane (napríklad tom slovenskom za 25 Eur ) a pár kúskov ešte majú aj v niektorých predajniach. A vôbec cenová politika tejto značky ma pekne se... irituje. Naposledy ma zairitovali minulý týždeň, keď som vstúpila do ich kamennej predajne. Veľké nápisy vo výklade lákali na zľavy... to, čo som našla vo vnútri, bolo skôr na smiech. Pripadá Vám normálne, aby sa napríklad malé cestovné balenia telových mliek a sprcháčov (á 75 ml) predávali po zľave za 5 až 6 Eur? To znamená, že pôvodná cena za tieto malé fľaštičky je 8 Eur/kus (napríklad ako toto). No mne to normálne nepripadá. Pripadá mi to proste p.r.e.h.n.a.n.é! 

Tak si zanadávajme a tým môžeme túto tému ukončiť. Pretože kompetentní evidentne neustúpia ani o centimeter a radšej budú vidieť svoje predajne zívať prázdnotou (videli ste už niekto slovenskú predajňu 
L´Ociitane plnú zákazníkov? Ja nie. Zato pravidelne vídavam tie prázdne, maximálne s pár zákazníkmi - hlavne na Vianoce...). Tipovala by som, že to dopadne takto - ešte nejaký čas a L´Occitane zdvihne kotvy. A bude že to rečí o tom, ako Slováci zasa raz nevedeli oceniť kvalitu... Ach jo :(

Ale späť k téme: zato táto úbohá maska pochopiteľne nemôže a nebyť toto rozlietaného efektu, mile rada jej dám 10 hviezd...takto to  žiaľ dotiahla na maximálne 8. Ale ak Vám rozlietanosť neprekáža a chcete úžasne lesklé a voňavé vlasy, len smelo do toho. Bodka. 

prajem Vám veľa síl do ďalšieho týždňa, 
Lučiak
foto: loccitane.sk a ja

11 komentárov:

  1. tak ta cena je fakt trosku premrstena ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach jaj, Loccitane no. Mna to uz neirituje. Maju vela skvelych veci, ale nejak z principu tam uz nevkrocim. 25 je prííííserne vela a to nie som skrob, 15 by som dala, aj 18, ale 25 neexist :). Navyse viem, ze maju plne sufle vzorkov a ani po velkom nakupe tam, mi neboli ochotni dať. Nech si nechaju, ja svoje peniaze miniem niekde inde..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ja jedine co mozem pochvalit je naopak stedrost pri vzorkach, v KE predajni som ich kedysi dostala kopec dokonca bez nakupu akehokolvek produktu, asi som mala stastie na predavacku :)

      Odstrániť
  3. no tak teda ta cena..je fakt prehnana..no ale zas, niekto na ceny vobec nehladi pri kozmetike :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, aj keby som z dobrej vôle raz možno relatívne dala tie nehorázne peniaze za masku, neznášam rozlietané vlasy a už mnohé kondicionéry či šampóny som prestala používať len a len z tohto dôvodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V sobotu moja peňaženka zaplakala, tiež som vstúpila do ich kamenného obchodu a preberala som, premýšľala, že čo by som si také fajn u nich kúpila a keďže chcem aj z niečoho žiť, tak za primeranú cenu. Mne totiž kozmetiku rodičia neplatia, takže tá 200 ml toaletka za cca 41 € ma neoslovila, nedrží - nevonia mi a prečo by som ju mala striekať len tak do vzduchu, to si kúpim osviežovač!tak som si vzala aspoň miniatúrkovú sadu a krém na ruky ale aj tak...ale zaregistrovala som sa aj na ich stránke a čakám odozvu, malo by mi prísť potvrdenie a následne úvodný balíček, kt. dostanem k nákupu nad 20 € tuším. Nie, že by som chcela veci zadarmo alebo čo ale ak tam majú nápis zľava čakám trocha iné ceny skrátka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež som bola "pekne" sklamaná z výkonu tohto produktu, nekúpila by som to ani za päť eur!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja sa chcem opýtať či sa nehodláš vyskúšať masky na vlasy od KALLOS. Dneska som to našla na parfums..aj recenzie sú dobré, ale tá cena :) je nejaká nízka.. :)tak si niesom istá či splní to čo sľubuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)