štvrtok 12. júla 2012

Me & The Sales & My Sale

Dobrý deň sa praje!

Tak som včera mala pár hodín času a rozhodla som sa preskúmať tohotoročné zľavy. Mala som pár konkrétnych tipov + náladu v štýle "pozriem sa, čo mi padne do oka". No a výsledok? Takmer 4 hodiny strávené (zabité) v nákupnom centre a úlovok v počte 2, slovom dva kusy... No proste debakel. 
Skrátka a dobre, už dávnejšie ma prestalo baviť vyhadzovať moje ťažko zarobené peniaze na nekvalitné a predražené handry... Plus, som proste náročná, no. Zle ušité a z prapodivných materiálov vyrobené veci už nekupujem, ani keby boli neviem ako IN. No a posledný dôvod - prišla som neskoro. To, čo bolo potenciálne zaujímavé, už zostalo len v okrajových veľkostiach. Zlatý stred ako Mko a Lko, ktoré nosím, je už dávno rozobratý. Takže tak. Staré, zlaté e bay, vraciam sa pokorne do tvojho náručia...

No a čo som si teda kúpila? Najväčšiu radosť mám z tohto letného náhrdelníka: 


Bijou Brigitte, 4 Eurá
...a tá druhá vec boli jedny pekné gaťky, ale tie tu publikovať nebudem, lebo som slušné dievča a spodné prádlo ukazujem iba u doktora. 

No a trošku som triedila kozmetiku, hlavne make up, tak sa prosím pozrite sem, či by sa Vám niečo nehodilo. 

A to je na dnes všetko. Otázka na záver: myslíte si, že naši obchodníci správne rozumejú významu slova "výpredaj"? 

Lučiak


3 komentáre:

  1. Fiha, ten nahrdelnik je paradny! S cim ho planujes nosit? =)

    geminka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. geminka, so vselicim :) Ale najviac sa mi momentalne paci s jednoduchou bielou letnou koselou. To bol dnesny outfit :)

      Odstrániť
  2. podľa mňa nerozumejú :)keď si porovnám tie naše výpredaje napr. s Asosom, tak je to bieda :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)