nedeľa 6. decembra 2015

Tip na darček: Legednárna klasika od E.Arden

produkt venoval e shop parfemy-elnino.sk


Nikdy som nebola fanynkou kozmetických kaziet z drogérie ako darčeka pod stromček, napokon, už som to tu párkrát zmienila. Neberte to prosím v zlom, nechcem sa nikoho dotknúť, ale darovať niekomu na Vianoce krabicu za 3 eurá, v ktorej je mydlo a antiperspirant, podľa mňa fakt nie je dobrý nápad. Jednak sú to veci bežnej spotreby, ktoré si skutočne môže kúpiť sám prakticky každý a venovať človeku sprcháč, mydlo či deodorant je pre mňa spôsob, ako mu diplomaticky naznačiť, že by sa mal častejšie venovať hygiene. Toľko môj názor, súhlasiť so mnou samozrejme nemusíte.  

Kazety s kvalitnou kozmetikou, to je už iná pesnička. Jednak ich sama milujem a myslím si, že ak už darovať kozmetiku, tak takú, ktorú si človek nekúpi len tak bežne spolu s pečivom a jogurtami. Ja som si jedno z darčekových balení mohla vybrať v rámci spolupráce s elnino a keďže mám sezónu večne suchých rúk, moja voľba padla na toto duo balenie legendárnych krémov na ruky, Eight Hour Cream od Elizabeth Arden, ktoré som vždy chcela skúsiť, ale doposiaľ to nejako nevyšlo.
 


V krabičke nájdete dve 75 ml tuby krému, čo je pri častom používaní zásoba na dva mesiace, pre niekoho, kto sa nemaže až tak často, tak možno aj na celú zimu :)  Prvé, čo ma na kréme prekvapilo, bola vôňa. Čakala som všetko iné, len nie takýto obchod s bylinkami :) Presne to vo mne totiž parfumácia Eight Hour krému na ruky evokuje. Myslím to však v pozitívnom zmysle, táto parfumácia mi neprekáža, je to také príjemne nostalgické. 


Samotný krém má ideálnu hustotu, dobre sa rozotiera, tiež príjemne vsakuje, takže ruky neostávajú dlho mastné, no zároveň sú dostatočne hydratované. Ja mám v zime pokožku tela fakt extrémne suchú, takže mazať potrebujem pravidelne, hlavne ak sa pohybujem aj vonku a s týmto krémom mi denne stačia tak dve-tri natretia a ruky sú v pohode. Odfotila som vám aj kompletné zloženie - značka E.Arden sa nehrá na čiste prírodnú kozmetiku, takže je, aké je. Krém je rozhodne funkčný a povedala by som, že sa zaradil medzi TOP 3 mazadiel na ruky, ktoré som zatiaľ vyskúšala. 


Možno som vás inšpirovala na darček a ak nie, v e shope elnino nájdete aj iné kvalitné darčekové kazety s kozmetikou - ešte je z čoho vyberať, ale z mojej skúsenosti (pravidelne po nich ako po darčekoch siaham každý rok) sa s blížiacim termínom Vianoc míňajú rýchlo. 


Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)