piatok 18. decembra 2015

To musíte skúsiť: skvelý a lacný make up Bell


Konečne som sa dostala k recenzii tohto miláška, ktorého mám doma už od septembra (no kvôli zníženej frekvencii článkov v poslednej dobre naňho prišiel rad až teraz). Ako to už u mňa býva, na super veci natrafím často úplnou náhodou. To som raz tak potrebovala zabiť hodinu času, kým bol syn na gymnastike a rozhodla som sa ísť flákať do jednej čerstvo otvorenej, redizajnovanej Teta drogérie. Ako som tak blúdila hore-dolu (mmch, nové Tety majú aj automat na kávu, vedeli ste? ), do oka mi padol veľký stojan s kozmetikou Bell. Túto značku registrujem ako veľmi lacnú, predáva sa kade tade, väčšinou v menších súkromných drogériách alebo v rámci predajných pultov v Tescu spolu s Golden Rose a podobne. Prisahala by som, že naposledy som si od nich niečo kúpila snáď ešte na strednej. Každopádne, všimla som si, že majú rôzne novinky a keďže som mala kopec času, začala som skúšať.
A medzi iným aj tento make up Illumi Corrector, Lightening Skin Perfection, Long Lasting a neviem čo ešte :D


A ono sa to na chrbte ruky javilo veľmi fajn. K dispozícii bol v 4 odtieňoch, ja som váhala medzi dvomi, ale nakoniec som vzala ten svetlejší, že ide jeseň, zima, keď vyblednem, bude mi akurát. A tak aj bolo. Akonáhle sa stratili posledné zbytky letného opálenia, odtieň mi sedel výborne. Uvítala by som, keby v ňom bolo predsa len o trošku viac žltého pigmentu, ale to už je fakt detail, sedí mi aj tak. 

Bell Illumi Corrector Long Lasting Lightening make up, 01 light beige
Make up má zaujímavú, fluidno-krémovú konzistenciu. Absolútne skvelo sa s ním pracuje. Ja už mesiace nepoužívam na nanášanie make upu nič iné, len Hakuro H50 a s týmto typom štetca to ide jedna radosť. S pleťou krásne splynie. Krytie je tiež výborné, na pleť bež výraznejších nedokonalostí úplne super. Finish pôsobí veľmi prirodzene, ako druhá koža, je taký polomatný a pleť vyzerá zdravo. Čo sa týka výdrže, keďže na obale je prívlastok long-lasting, mohlo by to byť lepšie. Na pleti sa síce drží, ale napríklad voči oteru odolný nie je. T zónu mastí priemerne, takže ku koncu dňa sa nos leskne, ale veľmi oceňujem, že nevysušuje suchšie časti tváre, nevznikajú mapy, necítim žiadne pnutie a pálenie. Na zimu fakt ideál. Nafotila som vám, ako vyzerá na pleti - mám tam len make up a korektor pod očami + upravené obočie, nič viac, tak posúďte samé, či sa vám efekt páči. Mne veľmi a som fakt rada, že som prekonala predsudky a kúpila ho. 



A to najlepšie na koniec - make up stojí niečo málo cez tri eurá :) Inak, keď sa mrknete na stránky značky, nestačíte sa čudovať (teda aspoň ja som sa, aké všelijaké novinky majú v ponuke a ako inovovali tie príšerné plastové obaly, ktoré používali predtým). Ja sa určite chystám vyskúšať aj ďalšie z ich make upov, takže tento nie je posledný, o ktorom sa na blogu dočítate. 

Lučiak

foto:ja 

21 komentárov:

  1. Ten vyzerá super ! Bez tejto recenzie by som ho určite v drogérii s predsudkami automaticky obišla ale takto..idem po neho! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, snad aj tebe sadne. Ja ked dopouzivam toto balenie, vezmem dalsie a urcite skusim este minimalne jednu z tych ich make up noviniek

      Odstrániť
  2. Ja Tety nemam velmi rada, ale v Bratislave na Obchdonej otvorili jednu novu, tak to pojdem omrknut :) Lebo vyzera ozaj fajn a podla popisu je aj presne podla mojho gusta

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, tieto vynovene su prekvapivo fajn

      Odstrániť
    2. Dnes som nadabila na Tetu v Centrali, takze som po nom hned chnapla, uz sa neviem dockat kedy ho vyskusam :)

      Odstrániť
    3. No som zvedava, ci ti sadne. Vzdy, ked nieco velmi pochvalim, potom trpnem, ze mi niekto napise, ze je to uplna blbost :D

      Odstrániť
    4. Vôbec nie je zlý :) Len na mne trošku oxiduje a keďže som bledá ako stena, nie je to úplná výhra. Ale pomer cena/výkon je bezkonkurenčný :) Nemôžem sa diviť, že mi high end make-upy len málokedy sadnú, proste za tú cenu čakám krémeše alebo čo :D

      Odstrániť
    5. ty a vies, ze ti verim? Fakt trosku oxiduje, aj ten najsvetlejsi odtien. Vsimla som si to presne predvcerom. Asi som este viac vybledla a doobedu este v pohode, no zrazu k veceru pozeram ze mam nejaky iny odtien :) Kazdopadne, mne nastastie oxiduje len mierne do zlta, cize to vyzera normalne, v podstate sa akoby v nom len objavi ten zlty podton ktory tam rano chyba.

      Odstrániť
  3. U nas sa znacka Bell nachadza aj v Teta drogerkach. Ja som si kupila od nich laky, a mam v plane aj viac veci lebo sa mi celkom pozdavali, ale tiez som mala tie predsudky, tak uvidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento tyzden som si znacku Bell vsimla v novej Tete. Kupila som si od nich tvarenku a za tu cenu, je fajn :) Urcite vyskusam aj make-up.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Makeup síce nepoužívam už asi 6 rokov, no musím povedať, že si neskutočne krásna žena! A máš parádne obočie!

    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Co mam robit aby som mala takuto super plet? :(
    Mam 31 rokov a stale nejake nedokonalosti, ktore treba zakryvat.

    Lydia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ved tie mam aj ja, mala by si ma vidiet napr. pred cervenou navstevou :D
      A tiez mavam zacervenania, hlavne teraz v zime, takze ziaden strach, dokonalu plet rozhodne nemam. V com mam fakt stastie, ze som nikdy netrpela akne, ani v puberte.

      Odstrániť
  7. V Teta drogérii som bola asi tak 2x za život, ale vidím, že by som sa tam asi mala vrátiť :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lucka, hned moja prva otazka a pocudovanie: ty mas dieta? Vsak vyzeras na dvadsat maximalne :) Fanatsticka plet, ako z katalogu! Dakujem za tip, toto urcite vyskusam rada aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano moja, ja mam o par dni 36 a 9 rocneho syna ;) A teda dakujem!

      Odstrániť
  9. Kedze sme boli na Vianoce doma, tak jednou z uloh bol nakup tohoto make up-u. Zatial nebol cas testovat, ale uz som veeeelmi zvedava.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dnes premiera, zatial to vyzera velmi nadejne :-):-). Mohol by byt trosicku tmavsi , aspon sa mi to tak zatial zda. Nanasala som stetcom, som zvedava ako to bude vyzerat "blenderom"z dm.
    Hlavne som ale velmi zvedava, co urobi s mojimi suchsimi miestami. Teraz v zime to zatial bol problem kazdeho MU, co doma mam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)