pondelok 21. decembra 2015

Projekt High End 18: Clarins Eclat Minute, nová verzia


Eclat Minute je veľmi obľúbená báza pod make up s rozjasňujúcim efektom od Clarins. Túto už klasiku som prvýkrát mala pred pár rokmi. Medzičasom prešla tuningom - čo sa týka vizuálu, a ako sa ukázalo, aj efektu. Vynovenú verziu som začala testovať plná zvedavosti, spočiatku som nevedela, že sa zmenil nielen obal. Ako po prvýkrát, aj teraz mám odtieň 02, Champagne, čo je zlatožltý odtieň, ideálny pre môj tón pleti.
 


Najprv k obalu - zmenil sa dávkovač, pôvodný nahradil tento kovový s pumpičkou a vyzerá to krajšie. Zmenilo sa evidentne aj zloženie, lebo prvé, čo ma (nepríjemne) prekvapilo, bol výrazný alkoholový odér, ktorý bolo cítiť z celkovej (inak príjemnej) parfumácie. Mrkla som na zloženie a jasné, alkohol je tam, hneď na piatom mieste v zozname ingrediencií. To je pre moju pleť zlá správa, pleťovým (aj vlasovým) prípravkom s obsahom alkoholu sa vyhýbam, zo skúsenosti mi nerobia dobre, hlavne pri pravidelnom používaní, dráždia a vysušujú mi pokožku. Pravdu povediac, nepamätám si, či bol alkohol aj v pôvodnej verzii, no ak áno, určite nie v takom množstve, pretože 100% viem, že tá pôvodná po ňom nebola tak výrazne cítiť. 

Clarins Eclat Minute, 02

jemne rozotretý

To je ale jediné a posledné negatívum, ktoré som si pri novej verzii všimla. Oproti starej je výraznejšie pigmentovaná, takže pleť nielen rozjasní, ale aj krásne farebne zjednotí. Pigmentáciou sa vyrovná aj niektorým menej krycím BB krémom (napríklad tomu od Vichy), takže v dni, keď nepotrebujem žiadne zvláštne plošné krytie, používam Eclat Minute namiesto make upu a nedostatky len lokálne prekryjem korektorom. Na pleť sa výborne aplikuje a čo je ďalším veľkým plusom, zbytočne nemastí T zónu, ani pod make upom, ani použitá samostatne. Dokonca by som povedala, že mi najviac vyhovuje práve na samostatné použitie, než ako báza pod make up, pretože vtedy jej rozjasňujúci efekt v podstate zanikne. 

Škoda toho alkoholu, takto si musím dávať pozor a používať ju len občas, nie každodenne. Ak vám ale alkohol v zložení pleťovej kozmetiky nerobí problém (nemáte citlivú alebo suchú pleť, ktorú by dráždil a vysušoval), myslím, že by ste voči novej Eclat Minute nemali mať žiadne výhrady. Neukladá sa v jemných linkách a póroch, nie je to hnusný, silikónom prepchaný nepriedyšný maglajz (na podobné bázy som už fakt alergická). K dispozícii ju nájdete v 5 odtieňoch, jedna z nich je dokonca s bronzing efektom. 

Používate túto bázu? V akom odtieni? Skúšali ste ešte starú alebo už novú verziu? 

Lučiak

foto:ja 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)