utorok 24. februára 2015

Pupa Cover Cream Concealer, môj nový korektorový objav


Tento mesiac si dáme ešte jeden kúsok od PUPA. Nedá sa nič robiť, aj keď mojou jednotkou medzi korektormi ostáva stále Shiseido, nebola by som to ja, keby som priebežne neskúšala aj nové. Ten najnovší som objavila v predajni PUPA. A rozhodne stojí za zmienku.  

Korektor je krémový, v aplikačnom pere so zaujímavo riešeným koncom - je to malá hubka s otvormi, cez ktoré korektor vytlačíte von. Teoreticky by sa dal nanášať aj priamo aplikátorom, ja však uprednostňujem nanášanie štetcom. Vybrala som si odtieň 002, ktorý nie je vhodný pre úplne bledule, mne však vyhovuje. Ak by mal ešte o čosi žltší tón, bol by to ideál, ale nevadí, s pleťou totiž veľmi pekne splynie. Celkovo je dostupný v 4 odtieňoch


Textúra je perfektná, po pleti krásne kĺže a perfektne ho do nej zapracujete. Musím povedať, že krytie nie je až také skvelé, ako pri mojom favoritovi od Shiseido a napr. na akné by bolo nepostačujúce, no na prekrytie takých nedokonalostí, aké mám ja, je akurát. Čo sa týka kruhov pod očami, je to zložitejšie. Ja som pred niekoľkými mesiacmi absolvovala mierne vyplnenie kruhov kyselinou hyalurónovou (až dlho sa na túto tému chystám napísať článok, tak snáď sa raz dočkáte :) a v "starých časoch" pred týmto zákrokom by mi na prekrytie kruhov nestačil. Teraz je to však úplne v pohode. Jeho bonusom je, že do jemných liniek v okolí očí prakticky nezalieza. A hlavne, na očnom okolí pôsobí maximálne prirodzene. Mimochodom, dá sa výborne vrstviť. 

Pupa Cover Cream Concealer, 002

Výdrž počas dňa je pod očami výborná. Na miestach, ktoré spadajú do oblasti T zóny, ktorá sa viac mastí, je to už k večeru trochu horšie. Bežná MOC je 8,90 Eur. Doporučila by som ho ženám bez výraznejších nedokonalostí, ktoré preferujú hlavne prirodzený a nenápadný efekt a nemajú až tak výrazné kruhy pod očami.

Skúsili ste ho už? 

Lučiak

foto:ja 

1 komentár:

  1. Lučiak, tak na ten článok o výplni kruhov som hrozne moc zvedavá ! dúfam, že sa dočkám čoskoro!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)