sobota 7. februára 2015

Rimmel Wonderfull. Maskara, ktorá pobaví.


 Ku kúpe tejto maskary ma motivovali pozitívne ohlasy v kozmetickej skupine na jednom nemenovanom fóre. A hlavne, mala som príležitosť zohnať ju za veľmi dobrú cenu- cca 4 Eurá. Na prvý pohľad sa maskara javila veľmi nádejne - kefka je silikónová, má dobrý tvar so zúženou špičkou a je veľká tak akurát. 

Riasenka je podľa výrobcu "revolučná", pretože je obohatená o arganový olej a ultra ohybná kefka má zachytiť aj tie najmenšie riasy, takže výsledkom majú byť zvýraznené, zahustené mihalnice bez pocitu zaťaženia a zlepenia. 



Najväčšia sranda prichádza hneď na začiatku nanášania - musíte urobiť nekonečne veľa ťahov, aby farba vôbec chytila na riasy. Po cca dvoch minútach pochopíte, že takto by ste si s kefkou mohli hladkať mihalnice aj donekonečna a pokúsite sa nechať ten biedny základ zaschnúť a následne naniesť ďalšiu vrstvu. 

Rimmel Wonderfull, prvá vrstva. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto nazvať zhusťujúcou maskarou???

OK, druhá vrstva chytá o niečo lepšie, ale stále mi to akosi nekorešponduje s názvom "wonderfull". Zhusťujúcu maskaru si skrátka predstavujem inak. Tak teda nanesieme vrstvu tretiu. 

Rimmel Wonderfull, dve vrstvy na horných riasach

No, konečne sa začína niečo diať a veci sa pohli, ale bohužiaľ, nie smerom, akým som si predstavolala. Tretia vrstva vytvorí na riasach pomerne hrubý náter, ktorý mihalnice parádne zlepí a vytvorí hrudky. Proste mušie nohy ako vyšité. 


Tri vrstvy na horných riasach, dve na spodných. Mihalnice už pôsobia pekne zlepene.

Sumár: aby som jej úplne nekrivdila, má tri pozitíva. Po prvé, páči sa mi obal. Po druhé, vďaka úzkej špičke sa s ňou dobre maľuje v kútikoch oka a po tretie,  veľmi ľahko sa odličuje. 
K negatívam, ktoré som ešte nespomenula,  patrí, že počas dňa má tendencie opadávať a pokiaľ si cez deň napr. ľahnete a zaspíte, zobudíte sa s pekne pokrčenými a dolámanými riasami. 

Za mňa teda nie. Bežná MOC sa inak pohybuje okolo cca 8-9 Eur. 

mali ste v poslednej dobe šťastie na nejaký maskarový nepodarok? 

Lučiak

foto:ja

13 komentárov:

  1. Mňa táto riasenka tiež zaujala. Podľa toho ako vyzerá, som súdila, že by mohla byť pre mňa jedna z top....ale následne som si na ňu prečítala x-miliónov negatívnych ohlasov....tak som rada, že som ušetrila....Ja mám aktálne dva "podarky" od MF a Bourjois, obe fakt veľmi dobré, tak sa i aspoň ráno dobre líči....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rimmel, maybelline a astor už radšej ani neskúšam. mne sa napr. nepáčila ani tá ospevovaná od avonu, Big and daring. ostávam verná loreal. hoci tie ceny....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Big and Daring mala svoje plusy, ale aj svoje minusy. Nabuduce budem recenzovat novinku od Maybelline, Sensational a to je strasne prijemne prekvapenie.

      Odstrániť
    2. Lučiak presne, ja som si kúpila tú Maybelline a ostala som príjemne prekvapené. Doslovne robí pekné mihalnice bez hrudiek, aj spodné sa s ňou fajn maľujú. Navyše drží jak pribitá a nedrolí sa mi. Takže za mňa 10bodov z 10 :)

      Odstrániť
  3. Mala veru, maskara WOW od Rimmel... Som dostala ako darček na Vianoce od brata s lakom na nechty v takom kombe, ešteže ten lak je super... To bol des a hrôza, nič to neurobilo s riasami, tak som ju zahodila...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš nádherné tiene na očiach,aké to sú ,ak smiem vedieť,aj v kútiku oka,neviem,či to je tieň,alebo rozjasňovač.Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rimmel mi zrušil moji milovanou, roky používanou Glam eyes a tak jsem po téhle koukala. Plastové kartáčky já ráda, přirozený efekt je pro mě vzhledem k mým velmi dlouhým a hustým vlastním řasám až až. Na tuhle jsem koukala taky. Koupila jsem si žlutou Miss Sporty a jo, ok, vzhledem ke kartáčku mi vyhovuje, ale Rimmelka uměla o fous líp natáčet řasy, takže svou nej řasenku stále hledám.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach jo, katastrofa :-/ pre mňa nedávnym nepodarkom bola MeMeMe Fat Cat Lashes. Ako... mala som pocit, že moje nenalíčené riasy vyzerajú lepšie ako po jej použití :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si kúpila jednu Maybellinku a neviem, či to je len mojím kusom, ale takisto mám problém, že vôbec nefarbí :/ Takže veľa s ňou nenarobím :/
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skoda tych zlepenych rias, ale mne sa velmi paci efekt po dvoch vrstvach na tvojich riasach. Ja som si teraz v zachvate paniky v drogerii sidliskovej kupila lookout od astoru a totalny fail. Uz po prvej vrstve riasy total zlepene a riadny nanos farby, pricom mne sa paci len take jemne zvyraznrnie ako na tvojej druhej fotke. Som zvedava na ten maybelline, i ked z drogerie sa mi osvedcili len maxfactorky:). Katka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)