štvrtok 1. januára 2015

Veľké sklamanie od Artdeco


Nový rok začneme jedným veľkým sklamaním. Artdeco je značka, ku ktorej mám konštantne dôveru a túto kozmetiku považujem za kvalitnú. O to viac ma prekvapilo, akým nepodarkom je táto báza pod očné tiene. Mineral Eye Shadow Base Sensitive bola síce kúpa naslepo (potrebovala som nový podklad pod očné tiene a táto mi padla do oka v jednom e shope), no spoliehala som sa na predchádzajúce dobré skúsenosti s touto kozmetikou. Plus sa mi páčilo, že báza neobsahuje parabény, silikóny a nie je  parfumovaná. 

Balenie v tubičke má 7 ml. 7 ml bázy pod očné tiene je v podstate štandardné množstvo, ktoré by aj pri každodenno  používaní malo vydržať niekoľko týždňov, ba až mesiacov. Ale nie v tomto prípade. Zásadným problémom tohto produktu je nestabilná konzistencia. Keď po prvom zatlačení vytieklo z tuby najprv pomerne dosť tekutiny a až potom samotná hmota bázy, brala som to ešte v pohode, to sa na začiatku stáva. No v prípade tejto bázy sa to deje pri úplne každom použití. Môžete s tubičkou trepať koľko chcete, nič nepomáha. Potom je otázne, koľko percent obsahu tvorí samotná báza a koľko tekutina, ktorá z tuby neustále vyteká ako prvá. Fakt je to otravné. To po prvé. 

Po druhé, po nanesení na viečko sa cca po minúte hmota usadí v jeho záhybe. Pokiaľ si na to nedáte pozor a v tomto štádiu tú zdrcnutú časť neotriete, v tomto mieste sa Vám tiene budú usádzať po celý zbytok dňa. Ak si to ošéfujete a usadenú vrstvičku otriete, výdrž a efekt očných tieňov už bude až do večera slušný. Schválne píšem slušný a nie výborný. Výborná bola báza od The Balm a v porovnaní s ňou je Mineral Eye Shadow Base tak trochu chudobný príbuzný. 

báza po rozotrení prstom

Tiež ma dosť prekvapilo, že báza je pigmentovaná, s metalickým efektom, pričom nikde na balení o tom nie je ani zmienka. Zrejme to má pôsobiť rozjasňujúco na očné okolie. Mne to v zásade nevadí, lebo metalické tiene používam často, ale k je niekto zástancom matných a kúpi túto bázu v domnení, že je neutrálna, mohlo by ho to nahnevať.

Suma sumárum, bázu považujem za nie veľmi šťastný kúsok a vzhľadom k štandardu, na aký som pri značke Artdeco zvyknutá, sa dosť čudujem, že si neošetria hlavne tú konzistenciu a pustia produkt v takejto kvalite na trh. 

MOC za balenie sa pobybuje od 9 (v e shopoch) do cca 14 Eur (v kamennej parfumérii, najdrahšie som ju videla tuším v Marionnaud). Nekupujte, budete sklamané.

Neskúšali ste ju náhodou? 

Lučiak

foto:ja

5 komentárov:

  1. Mňa sklamali asi všetky bázy :D Značka Artdeco ma nikdy nelákala, keď už mám kúpiť niečo drahšie tak nech to je aj kvalitné, a toto mi ako kvalita nepríde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tento konkretny produkt naozaj nie, ale inak vela inych veci maju dobrych.

      Odstrániť
  2. Tak ten shimmer by ma teda naozaj naštval... Ja v zime licim oči "do matna"... Sranda, všímam si to už dlho, ospevovaná značka príde vždy s jedným,dvoma produktami,ktoré sú vyslovene "fail"... Ako pre mňa naposledy DERMACOL satin base-báza pod make up...Pekelná vec, zvazujem návštevu kožného lekára :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto konkrétne nie, len v kalíšku a tá je fajn.:) Ja som sklamaná z UD Primer Potion, podľa mňa si toľko chválospevu nezaslúži, neviem... Keď ju miniem, chcem ísť do the balm, čo si recenzovala..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tak s touto nemam skusenosti ja som verna povestnej klasickej v kalisku a tuto jednu mam uz rok a este nevyskla ale uz dochadza cize budem kupovat 3 balenie :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)