nedeľa 4. januára 2015

Maybelline Volume Express The Falsies


Spočíta ešte niekto, koľko je na trhu verzií Volume Express maskary od Maybelline? Ja som minule mala chuť vyskúšať niečo nové a táto ma zaujala tvarom kefky - oblúkové mám rada. Trochu som bojovala s tým obalom, podľa mňa je totiž hnusný :) Všetky verzie Volume Express majú samozrejme za cieľ predovšetkým pridať mihalniciam objem. Posledné "volume expresky" ktoré som mala, boli táto a táto a ani jedna nedokázala na mojich riasach urobiť taký objemový efekt, aby som z toho spadla na zadok. Prekvapenie sa nekoná ani tentokrát. 

Zasa jeden produkt, pri ktorom som sa už pri prvom použití vytočila - je to ten typ maskary, ktorá v sebe obsahuje tie "vlákna", čo majú prilepením na mihalnice riasy zvýrazniť. Nemám to rada, Zatiaľ každá maskara s vláknami, ktorú som mala, mi robila jednu nepríjemnú vec - tie vlákna počas dňa opadávali. Jednak pod oči, ale čo je horšie, tak priamo do očí. Ak niečo úprimne neznášam, tak je to pocit, keď mám niečo v oku a navyše vtedy, keď som nalíčená. Možno si teraz hovoríte - a prečo si si takú maskaru kúpila, keď ti to tak vadí, ty koza. No preto, lebo o žiadnych vláknach nie je na obale ani zmienka a pravdu povediac, nevšimla som si ich ani pri rýchlom omrknutí v drogérii, predtým, ako som ju hodila do košíka. 

Prvá vrstva maskary nespraví s riasami nič zvláštne. Skôr ich predĺži, než zahustí. Tak pridáte druhú, keďže chcete objem a vlákna začnú úradovať - zachytávajú sa na mihalniciach (to je cieľom), zlepujú ich a robia mušie nohy. Dá neuveriteľnú prácu dostať ich do takého stavu, aby to nebolo do očí bijúce. 

jedna vrstva len na vrchnych mihalniciach

Dve vrstvy plus spodné mihalnice (fotené pri inom svetle, preto ten rozdiel)

Maskara počas dňa mierne opadáva (vlákna!!!) pod spodné viečko, väčšinou k večeru.  Našťastie sa nemaže. A večer prichádza jej ďalšie veľké mínus - pomerne zložito a zdĺhavo sa odličuje. Chce to značnú dávku micelárky, tampónov a ešte vatových tyčiniek. Aj tak sa mi občas stáva, že kým večer mám konečne dojem dobre odlíčených rias, ráno sa aj tak zobudím so sivým povlakom pod očami :(

Ak ste ju ešte nemali a prípadne by ste nad ňou uvažovali, touto recenziou by som Vám rada ušetrila tých 8 až 9 Eur, za koľko ju bežne kúpite v drogérii.

Nedoporučujem

Lučiak

foto:ja


9 komentárov:

  1. Pěkná recenze, díky za ni zrovna totiž chci koupit nějakou novou řasenku, tak alespoň , vím, že tuhle opravdu ne-e

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vdaka za recenziu, nutne potrebujem nejaku riasenku na objem a dlzku, pozerala som na tieto..takze hladam dalej :(
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ked som len narychlo pozrela fotky, tak sa mi tvojich mihalniciach pacila.. ale ked som vsetko precitala, tak som rada a urcite sa jej vyhnem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, na fotkach nevyzera az tak zle, ale to jedna otrava :)

      Odstrániť
  4. Ja som ju mala vo waterproof verzii (preferujem v lete) a vrchol bol, ze sa mi otlacala na horne viecko... uz nikdy viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tato verzia sa neotlaca, to by bol dalsi fail do zbierky

      Odstrániť
  5. Podľa mňa tie riasy po nej nevyzerajú zle..ale je fakt hrozné že z nej opadávajú tie vlákna :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No vidíš to, tu platí, že koľko ľudí, toľko chutí. Používam ju cca rok a pol alebo dva, odkedy je na trhu, samozrejme striedavo s inými. Keď nemám chuť vyhadzovať peniaze za drahšie, stačí mi aj táto, robí mi fakt pekné mihalnice z tých mojich troch chlpov a ani s tými vláknami to nie je také strašné. Ja som s ňou spokojná, mala som aj waterproof an leto a aj tá bola fajn :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)