streda 28. januára 2015

Objavy z lookfantastic boxu: Monu, Murad, Ole Hendriksen


Dnes si dáme takú kombinovanú minirecenziu troch kúskov, ktoré boli súčaťou boxov z lookfantastic. Ani jedna z týchto značiek u nás nie je dostupná, ale dajú sa bez problémov objednať zo zahraničných e shopov. Všetky tri mali u mňa premiéru. 

Začnem tým, čo ma najmenej oslovilo. Upokojujúci balzam Soothing Touch Recovery Balm od Monu je produkt, ktorý je určený na upokojenie podráždenej pleti. Konzistencia je hutná a parfumácia taká, ehm... kvázi neutrálna, ale mne vôbec nevonia. O to by ani tak nešlo, no napriek tomu, že zloženie je bez parabénov, po nanesení som mala na pleti nepríjemný "parafínový" pocit masky. Produkt je určený na denné používanie, ale ani pod make up mi vyslovene nesedel. Inak napriek tomu, aký je balzam hustý, prekvapivo nie je mastný a do pleti rýchlo vsiakne, no tá spomínaná citeľná vrstvička na pleti mi pocitovo prekážala. Takže do veľkého balenia by som nešla ani náhodou. 

Monu Soothing Touch Recovery Balm

Z dnes recenzovaného tria ma jednoznačne najviac oslovil pleťový olej Pure Truth od Ole Henriksen. Presne ako som čakala. K pleťovým olejom mám vzťah veľmi pozitívny, veď napokon, na blogu som ich recenzovala už mnoho. Pure Truth je olej s anti-age účinkami (hlavnou zložkou je šípkový olej), obsahuje vitamíny a omega kyseliny. Parfumácia je typická pre prípravky tohto typu. Mne neprekáža, ale s parfumáciou pleťových olejov mávam málokedy problém (viem, že mnohým ženám smrdia natoľko, že ich z tohto dôvodu nepoužívajú). Po nanesení (na jednu aplikáciu stačia dve kvapky, takže aj toto menšie, 15 ml balenie vydrží veky) do pleti vsiakne behom 5 minút. Pocitovo ju zanechá príjemne hebkú a dobre hydratovanú, na druhej strane, používam ho pravidelne na noc už pár týždňov a žiadne zázračné (no dobre, tak aspoň do očí bijúce) omladzujúce účinky som nepostrehla. Ani v tomto prípade by som asi nešla do plného balenia, pretože napr. lacnejšie oleje od Nobilis Tilia mali na moju pleť efektívnejšie účinky.

Ole Hendriksen Pure Truth Youth Activating Oil

A posledný kúsok je viac-menej  trochu do počtu - Essencial-C Cleanser od Murad je pleťový gél na mokré čistenie a je to niečo, čo ani neurazí, ani nenadchne. Obsahuje drobné mikročiastočky, ktoré nemajú peelingový efekt, ale na pleti sa okamžite rozpustia. To je asi tak všetko, čo k nemu môžem povedať, okrem toho, že vnia príjemne citrusovo a povzbudzujúco. Z toho vyplýva, že ani tento nebudem v plnom balení potrebovať.


Murad Essential-C Cleanser

Každopádne, všetky tri som vyskúšala rada, už len preto, ab som si na mojom pomyselnom zozname mohla odfajknúť ďalšie tri značky :)

Mimochodom, o pár dní bude na svete februárové vydanie lookfantastic boxu a ja netrpezlivo čakám, či tentokrát objednám alebo nie. To januárové bolo totiž (rovnako ako decembrové, Vianočné) dosť veľkým sklamaním, no našťastie som si ho našla na webe v predstihu a nemusela riskovať objednávku naslepo, čím som opäť ušetrila. 


Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)