sobota 31. januára 2015

Spotrebované 01/2015


Vitajte pri prvej nádielke spotrebovaných kúskov v roku 2015. Bilancia - 12 prázdnych obalov. 

1. krém na nohy s citrónom a levanduľou od Oriflame. Spotrebovala som so zaťatými zubami. Krém ako taký bol fajn, ale tá vôňa :( Napíšem rovno, čo mi pripomínala - tak trochu grcky :) Našťastie trochu a nie úplne. Ale aj tak... Znova určite nie.

2. Sensibio H2O od Biodermy. Klasika, ktorá musí byť.

3. Baleáckym sprcháčom neholdujem, ale táto zimná limitka s názvom Black Secret voňala tak príjemne, že som neodolala.

4. Nedávno spomínané telové maslo na celulitídu od Natura Siberica. Bolo fajn, ale nebol to zasa žiaden zázrak, takže si ho nebudem kupovať znova. 

5. šampón od Timotei Shine Recharge. Neviem prečo, ale značka Timotei mi je z nejakého dôvodu sympatická. Určite to nebude kvôli extra účinkom ich šampónov. Tento ale patril k tým lepším a na drogérku to bol veľmi slušný priemer. Konzistenciu mal priesvitnú, čo mi veľmi vyhovovalo, žiadna perleť a žiadna záplava silikónov. Napriek tomu po ňom boli vlasy veľmi dobre upraviteľné aj bez použitia kondicionéru, takže som ho používala prevažne vtedy, keď som  mala naponáhlo. 

6. pleťový krém od Biodermy Sensibio Tolerance+ mi niekoľkokrát veľmi pomohol, keď som mala z rôznych dôvodov podráždenú pleť. Pekne ju upokojil a zmiernil alebo úplne eliminoval začervenanie. 

7. Po neuveriteľne dlhej dobe sa mi podarilo spotrebovať jeden z mojich najobľúbenejších rúžov, Ceramide Ultra Lipstick v odtieni Rose od Elizabeth Arden. Niektorá kozmetika sa napriek veľmi častému používaniu míňa neuveriteľne pomaly. Sú to také malé Akty X. Ale všetko má svoj koniec a tak aj tento rúž som napokon po roku a pol dorazila.

8. ďalším konečne spotrebovaným rúžom bol Miss Pupa, ten sa mi minul dokonca až po dvoch rokoch. 

9. Silikónový horor Satin Base od Dermacol letí do koša poloprázdny. Dostatočne som ho obkydala už v recenzii, takže viac nemám čo dodať. 

10. Naopak, 4 Sun bronzer od Pupa patrí k mojim stáliciam a určite sa k nemu znova vrátim. Pokiaľ ho ale ešte budú mať - pri poslednej návšteve Pupa predajne som ho totiž nevidela, resp. iba jeho novú verziu s trblietkami. Ja však na kontúrovanie preferujem a potrebujem matný. Uvidíme. 

11. Zvláčňujúci jojobový krém od Fyto patrí k príjemným kozmetickým objavom z domácich vôd. Ako podklad pod make up je úplne skvelý, aj pre zmiešanú pleť s nepredvídateľnou T zónou. Veľmi pravdepodobne sa k nemu ešte vrátim. 

12. a posledným kúskom je toto menšie balenie denného ochranného lotion od Primavera, ktoré som jednoducho chcela spotrebovať, lebo už bolo dlhšie načaté - používala som ho pri cestovaní. 

No a čo sa týka nákupov, v januári som sa zasa tak trochu rozšoupla, ale mala som dobré ospravedlnenie - Vianoce, narodeniny, povianočné zľavy... a človek sa občas musí obdarovať aj sám, nie len čakať, čo dostane ako prekvapko. No nie? Všetko postupne pribudne v recenziách. 

Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)