štvrtok 18. apríla 2013

Testujeme: Smashbox Camera Ready BB Cream


Dnes trošku prihnojíme upadajúcu BB mániu. Aj vy registrujete, že eufória okolo BBčiek pomaly opadáva? Najprv to bol takmer zázrak na všetko a dnes je čoraz častejšie počuť aj kritické hlasy. A hlavne, všeobecne je to tu už poriadne prebébéčkované...a preto súdruhovia z laboratórií vymysleli čo? No predsa CC krémy! Ale o tých neskôr... Teraz sa ideme povenovať BBčku od Smashbox, ktorý som aktuálne testovala. 


Najprv pár slov  na tému "ja a môj vzťah k BB krémom". Len aby ste boli v obraze. Už som spomínala viac krát, že nie som žiadny fanúšik. Vyskúšala som ich niekoľko (stačí si vyhľadať recenzie na blogu), niektoré mi vyhovovali viac, iné vôbec, ale všeobecne ma ani jeden nepresvedčil natoľko, aby som ním dlhodobo nahradila make up. 
Camera Ready je na trhu celkovo v piatich odtieňoch, pričom pre nás, stredoeurópanky sú reálne využiteľné viac-menej tri: fair, light a light/medium. Na tému "odtiene BB krémov" by sa dal napísať samostatný post a mnoho takých už aj vzniklo...Nechce sa mi opakovať, všetci vieme, v čom je zásadný problém: európske BBčka sú často pritmavé a aj štandardný "svetlý" odtieň sadne hlavne vysolárkovaným mrkvám. Ja som testovala odtieň light, čo je druhý najsvetlejší a je to LTT - farebne mi sadne, ale keby bol čo len o kvapku svetlejší, už by to bol problém. A to veru nie som bledula najbledulovejšia. 

po rozotretí dostratena...

Takže, čo sľubuje výrobca: zlepšenie hydratácie pleti po 4 týždňoch používania (k tomu sa nedostanem, 7 ml vzorka vystačí tak na 6-8 použití), UV ochranu s faktorom 35 (ok, môže byť, možno zbytočne veľa na toto ročné obdobie, ale beriem). No a zmatnenie a kontrolu lesku - a to môžem potvrdiť, naozaj takto funguje. Výborne zmatňuje po celý deň, pleť som nemusela ani raz prepudrovať (ale pozor, nemám mastnú pleť, len mastnejšiu T zónu). Napriek zmatňujúcemu efektu pleť nevysušoval. 

Rozotiera sa štandardne, je veľmi krémový. Musím povedať, že sa mi zdá, akoby mal málinko tendenciu zaliezať do pórov na nose, ale keď ho kvalitne rozotriete, problém sa stratí. S odtieňom pleti veľmi pekne splynul, pôsobí prirodzene, žiaden efekt masky.  Čo sa týka krytia, na pomerne bezproblémovú pleť je postačujúce, na silnejšie začervenania by to určite chcelo korektor. No a výdrž bola výborná po celý deň. 


Suma sumárum: určite je to jeden z najpodarenejších BB krémov, aké som doposiaľ vyskúšala, ale žeby som ho hneď teraz hádzala do košíka, nemôžem povedať. A nie len kvôli cene, ktorá je štandardne 39 USD... Ja skrátka určite siahnem radšej po dobrom make upe. Ale ak ste milovníčky BB krémov, rozhodne stojí za pozornosť. Jo a na trhu je samozrejme už aj CC od Smashboxu... Som zvedavá, pri ktorom písmene abecedy to skončí (po latinskej možno prejdú na grécku, ktovie?).

Lučiak
foto: ja a smashbox.com

4 komentáre:

  1. Na YT se o nem hodne mluvi, tak si musim zajit pro vzorecek. Jeste jsem slysela hodne chvaly na Tarte BB primer, tak uvidime=)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja nemam ani jeden bb ale uz som objednala cc zeleny pretoze mam cervene flaky na tvary a to neni dobree

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne zas makeupy, ktore som skusala, vzdy po case zacali tvorit vyrazky, BBcka mi toto nerobia.. Mam dve, jedno Bobbi Brown a jedno HOlika Holika.. to od teba si uchvmatla mamina, ale chcem jej ho ukradnut na skuskum vonalo uzasne :) A teda z tych sa mi vyrazky netvoria :/ Takze ja ostavam pri BBckach...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)