streda 10. apríla 2013

Testujeme: podkladová báza pod tiene Avon

Dnes mám pre Vás jednu rýchlovku a budem opäť chváliť, chváliť, chváliť :)


Pozitívne recenzie na eye shadow primer od Avonu ste už možno na niektorých blogoch zaregistrovali. Ja som si tento produkt zaobstarala nedávno a odvtedy naň nedám dopustiť. Malá sklenená dózička v sebe ukrýva jemnú, krémovo-penovú konzistenciu, ktorá sa ľahko aplikuje, na viečko dobre prilne a jemne ho aj tónuje - to všetko vytvára výborný podklad na nanášanie tieňov


Na prvé testovanie som pre bázu pripravila skúšku ťažkého kalibru - asi najmenej trvácne tiene, ktoré doma momentálne mám: svetlé odtiene z paletky Heaven and Earth od MUA. Tie sa mi na viečkach bez bázy zlievajú do liniek asi po 4 hodinách. S primerom od Avon sa ich výdrž predĺžila excelentne - bez problémov vydržali až do večera v takom stave, ako vyzerali po nanesení. Báza nevysušuje a nedráždi očné okolie. Zloženie je malý horor (samozrejme, všetko v rámci povoleného kozmetického štandardu, ale sú tam snáď všetky strašiaky milovníčok biokozmetiky - silikóny, ropné deriváty, fosfáty, PEG-y...) Skrátka, kto je v tomto naozaj striktný, mal by sa poobzerať radšej inde (poteším Vás, čoskoro budem recenzovať aj obdobný produkt z kategórie bio a porovnáme ten rozdiel).  Ale fungovať funguje na jednotku. Neviem, aká je štandardná MOC, ja som ho získala neštandardne za 2 Eurá.


Máte tento primer odskúšaný? Ste spokojné? 
Lučiak

foto:ja

9 komentárov:

  1. vyzerá dosť tmavá, čo mi trošku pri bázach prekáža..
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. praveze po rozotreti vobec tmava nie je.

      Odstrániť
  2. Tak to je skvele, verim, ze je ta baza dobra, lebo tvoje recenzie u mna vzdy platia na 110%. Urcite si ju zozeniem a mozno nahradi sice dobru, ale drahsiu a rychlo vysychajucu Artdeco. Velka vdaka za typ!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ju a je lepšia, ako hociktorá, čo som doteraz mala! Som nadmieru spokojná, robila som s ňou líčenie na ples a tiene do rána držali ako prilepené.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. báza je super, vychvalovala som ju aj ja, sice trosku po otovreni casom zhustla (cca 5 mes), ale iba nepatrne, vlastnosti ma stale rovnake :)A cena super, moja stala viac, ale tiez to plna cena nebola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidis, a ja som sa definitivne rozhodla prave po tvojej recenzii, ze ju chcem vyskusat :)

      Odstrániť
  5. neco podobneho shanim, dekuju za tip
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ho. :) Používám opravdu nepatrný množství a jsem spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)