streda 3. apríla 2013

Testujeme: krémy Neobio


Tentokrát som zasa zalovila v mojich zásobách vzoriek a vytiahla duo krémov zn. Neobio. Neobio je pre mňa kozmetika z kategórie "matne o tom tuším, počula som, ale ešte neskúšala". Takže prvá testovacia skúsenosť a môžem povedať, že pozitívna. Hľadala som podrobnejšie info o pôvode značky a keďže ich domovská stránka je "ňáká rozbitá", musela som trošku googliť a našla som viac-menej toto: Neobio spadá pod výrobcu Logocos (o.i. produkujú aj značku Logona). Zameriavajú sa na prírodnú kozmetiku, veľa využívajú hlavne esenciálne oleje. Výrobky majú certifikáty ECCOCONTROL A BDIH. 
Ja som testovala denný a nočný krém z radu s ďatelinou lúčnou, ktoré sú vďaka svojim regeneračným účinkom vhodné hlavne pre zrelú pleť. Začala som jeden večer práve nočným a ten ma fakt nadchol. Je veľmi hutný a tak som sa bála, že sa bude zle rozotierať a pleť ostane príliš mastná, ale vôbec nie. Vsiakol rýchlo, po pleti kĺže ako po masle a zanechal ju neuveriteľne hebkú, až bábetkovskú. Bez pocitu mastnoty a zbytočného lesku. No naozaj lahoda. Krém je trošku výraznejšie parfumovaný, mne je tá vôňa príjemná, ale niekomu by to mohlo vadiť. Zloženie kopírujem komplet:

Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Cocoglycerides, Potassium Cetyl Phosphate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Hydrogenated Palm Glycerides, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Parfum (Essential Oils), Passiflora Incarnata Seed Oil, Squalane, Sorbitol, Xanthan Gum, Acacia Senegal Gum, Glyceryl Stearate Citrate, Magnesium Aluminum Silicate, Hydrolyzed Rhizobian Gum, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Maltodextrin, Lactic Acid, Sodium Lactate, Potassium Sorbate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Farnesol *suroviny z kontrolovaného biologického pestovania


Ráno prišiel na rad denný krém. Ten je o poznanie ľahší a nemá takú bohatú konzistenciu. Má aj o čosi inú (a tiež dosť intenzívnu vôňu) a je mi podstatne menej príjemná, než parfumácia nočného krému. Vsiakol rýchlo a opäť bez pocitu mastnoty, ale ničím ma neohúril. Skrátka bežný, ničím výnimočný krém. V zložení sú iba minimálne odchýlky oproti nočnému variantu. 

Rad s ďatelinou lúčnou dopĺňa ešte čistiace mlieko, pleťové tonikum a maska. Ja vážne uvažujem nad nočným krémom a ešte nejakou doplňujúcou starostlivosťou. Na SK sa značka Neobio dá kúpiť v rôznych e shopoch s biokozmetikou a ceny sú podľa mňa veľmi priaznivé - od 10 Eur. 

Stretli ste sa niekedy s touto značkou? 

Lučiak
foto:ja

3 komentáre:

  1. Toto prave mam na tebe rada, skusas take znacky, o ktorych mam ponatia len vdaka tebe, co je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O téhle kosmetice jsem už slyšela, ale nezkoušela jsem. Ten noční krém ale vypadá super:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)