streda 26. októbra 2011

GO GLOSSY!


Tri moje aktuálne najviac používané lesky na pery. I keď väčšina žien v zime inklinuje skôr k rúžom (vrátane mňa), lesky mám v kabelke stále, lebo je to praktické a rýchle. Jasné, aj menej trvácne...nuž, všetko má svoje pre aj proti. Voila:


zľava: Alverde, odtieň Sunny Coral, Astor, odtieň Prune, Astor, odtieň Nude Amber

...a tu v prehodenom poradí :)


Lesk Alverde som kúpila ešte začiatkom leta, keď vrcholil koralový ošiaľ. Mám tento odtieň veľmi rada. Samotný lesk, okrem toho, že má "eco friendly" zloženie, má veľmi príjemnú parfumáciu a dobre kryje. Výdrž je poslabšia, v podstate po takej hodinke je preč, ale to vôbec nevadí. Aspoň máte dôvod naniesť ho znova :)


Telový lesk od Astor Shine Deluxe je tiež taký letný suvenír... príjemný, nenápadný, hodí sa ku každému typu líčenia. Výdrž tiež z tých slabších, max.dve hodinky...hoci na obale deklarujú, že "up to 6 hours". Tomu sa povie zavádzanie spotrebiteľa v praxi :)


...a na záver posledný prírastok, sýto staroružová (až mierne fuchsiový) lesk Astor Soft Sensation. Spomedzi všetkých dnešných zúčastnených je najviac "glossy" a má aj najdlhšiu výdrž - takmer tri hodiny.


Máte niektorý z nich doma? A vôbec, čo preferujete? Lesky alebo rúže? 

P.S. mám pocit, že sa schyľuje k ďalšiemu domácemu farbeniu, lebo zúfalo nestíham ísť ku kaderníkovi... tak mám otázku: akú farbu by som mala vyskúšať tentokrát? :)

5 komentárov:

  1. Odstíny vypadjí výborně, ani jednu značku jsem ještě nezkoušela..možná je čas to změnit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja používam rúže stále.. sem tam si dám lesk, ale odjakživa ma to ťahá k rúžom.. na strednej sa mi pre to dievčatá smiali, že je to ako pre staré baby... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moj top rebríček: BALZAMY, potom dalej dalej lesky a potom ruze z jedineho prosteho dovodu, balzamy vonaju najkrajsie, rúže najmenej :)a mam od margaret astor, odtiene od nich mi najviac sedia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani jeden z nich nevlastním, a preferujem rúže :)

    Lucia
    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)