piatok 28. októbra 2011

If You Wanna Save...

Keďže mi každý týždeň chodí mailom x kadejakých newsletterov z kozmetických e shopov, predháňajúcich sa, ktorý dá akú super zľavu a mnohé zľavové kódy končia nevyužité, rozhodla som sa podeliť sa, nech neležia len tak ladom... Odteraz teda budem zverejňovať aktuálne zľavové kódy na výhodný nákup kozmetiky zo zahraničných e shopov. Nemajte obavy, všetky tieto stránky mám overené, veľakrát vyskúšané a nákup na nich je naozaj bezpečný. P.S. Ďakovné maily prijímam na viacstylu@gmail.com :)

A teraz už k aktuálnej tohtotýždňovej ponuke: 


...20% zľava na nákup kozmetiky CK, platí pri nákupe nad 20 GBP. TU


10% zľava na vybrané produkty a sety vlasovej kozmetiky, TU
...a keď už tam budete, prezrite si aj special offers na tento týždeň, možno sa Vám niečo bude hodiť.

Ja sa s Vami dočasne lúčim, cez víkend ma čaká taká príjemná činnosť, ako maľovanie a prerábka predsiene, takže na nové posty zrejme nebude čas.  Každopádne, dočítania čoskoro :)

Lučiak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)