utorok 17. decembra 2013

Naježiškovala som si :)

Týždeň do Vianoc (a už len 4 dni na zapojenie do giveaway o vianočný Lučiak Box) a ja som si už rozbalila prvý darček. Tento som si nadelila sama. Prišiel dnes a ja mám z neho takú radosť, že sa musím podeliť. Po paletke Power Neutrals z radu Ready od Bare Minerals som túžila už veľmi dlho. Palletky v nude odtieňoch sú moja slabosť, ale vždy je problém nájsť takú, ktorú by som využila komplet a polovica tieňov v nej neležala len tak, nedotknutá... Power Neutrals som si vypozerala na webe zo všetkých strán, prečítala x recenzií a vedela som, že ju proste chcem, že je to jednoducho ONA :) Keď sa mi prednedávnom konečne podarilo natrafiť na e shop, kde ju mali za znesiteľnú cenu (33 Eur vrátane poštovného, väčšinou sa cena pohybuje od 38 libier, niekde ešte plus pošta a aj to musíte vyberať len z e shopov, ktoré zasielajú na Slovensko. V mnohých takých bola dokonca vypredaná a riskovať na e bay sa mi tentokrát nechcelo, keďže už aj táto značka sa veselo fejkuje), neváhala som ani chvíľu... A je doma :) Ak ulietavate na pestrých a výrazných očných tieňoch, asi Vás ničím neohúri, ale pre mňa, paletkovú nude uchyláčku, je to úplný orgazmus. Prečo? Obsahuje až dva veľmi svetlé odtiene, ktoré používam pri líčení denne, takže sa rýchlo neminie. Ďalej, ani jeden z odtieňov nie je do oranžova alebo do ružova, to nemám rada (tieto farby mi robia uplakaný výraz). Fotky trošičku skresľujú (a dosť zosvetľujú), nafotila som to len narýchlo pri nie práve ideálnom svetle. Samozrejme, bude nasledovať aj podrobná recenzia, kde si ukážeme swatche jednotlivých odtieňov a tam si dám na fotkách viac záležať. 



Mimochodom, na beautybay.com som nakupovala po prvý krát. Zásielka bola doma za niečo vyše týždňa od objednávky, prišla v škaredej kartónovej krabičke, paletka obalená ešte škaredším hnedým papierom :) Ale ja tieto detaily nikdy neriešim, dôležité je, že tovar príde v čas a v poriadku. 

Tak sa teda idem vytešovať ďalej :)

Lučiak
foto:ja

15 komentárov:

  1. Zásielka aspoň došla, ja na ňu od "februára" čakám, aspoň na vrátenie peňazí 😟
    Paletka je inak krásna 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuha nestrašte :/ mne prišlo potvrdenie že 9.teho decembra bola odoslaná a ešte stále nič ... začínam sa báť..ale nebol to môj prvý nákup a je pravda, že aj ta predošlá objednávka trvala trošku dlhšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa najhorsie v tejto oblasti stalo pred par kormi, ked som nakupila komplet kozmeticke darceky na cheapsmells, este zaciatkom decembra a ono to doslo az po Novom roku :(

      Odstrániť
  3. krasna paletka ja mam s beautybay zatial len dobre skusenosti

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mam s Beautybay len dobre skusenosti, na rozdiel od lookfantastic, kde som prestala nakupovat uplne...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja som objednavala z beautybay, tak som zvedava, kedy pride :) Uz sa tesim, balenie styroch miniopi lakov z kolekcie mariah carey holidays a macadamia balzam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mna sklamal iherb.com, sa mi to nejak stratilo..:/ inak ja som tento rok zasa raz ponala samoobdarovacim systemom..:) btw. prva faza testovania mojej vyhry ukoncena, coskoro bude clanok.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kocka, nevies asi ktora spolocnost Ti zasielku dorucila na SK? ja cakam uz vyse tyzdna a stale nic, predtym som objednavala 1x a prislo to do tyzdna a to bolo pred Vianocami :/.... neviem sa k tej objednavke dopatrat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si uz naozaj nepamatam, ved kedy to bolo :)

      Odstrániť
    2. vdaka, ved to..ze to bolo davno sakra...ak to nepride dokonca buduceho tyzdna, skusim tam nejak napisat....

      Odstrániť
    3. len tak pre info, vcera mi to doslo chvalabohu a normalne slovenskou postou :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)