štvrtok 13. januára 2011

Today´s shopping

Dnes sa mi podarilo utrhnúť si pre seba pár hodín voľna, takže som to vyriešila typicky žensky - išla som nakupovať. A to je v našich podmienkach VŽDY problém... Trpím totiž syndrómom nič sa mi nepáči, kombinovaným s poruchou nič mi nie je dosť dobré. Navyše, mám už dosť rokov na to, aby som bola ochotná míňať svoje ťažko zarobené peniaze na trendy, ale nekvalitné kúsky. Kabelku z lacno vyzerajúcej koženky si nekúpim, ani keby mala ten najúžasnejší tvar alebo farbu, topánky detto... a plandavé priesvitné tričká, čo po jednom vypratí najlepšie poslúžia ako extra savá utierka na podlahu veru tiež nie :( 
Tým všetkým chcem povedať, že také nakupovanie v našich skromných slovenských podmienkach mi potom zaberie pomerne dosť času, kým sa dopracujem ku kúskom, spĺňajúcim aspoň tie základné kritériá, ktoré na prírastky do môjho šatníka mám.
Dnes som nešla naslepo, mala som PLÁN:
- nejakú zaujímavú sukňu
- dobre padnúcu telovú podprsenku
- ešte nejaký zaujímavý kúsok, čo mi padne do oka.


...a div sa svete, misia splnená! Aj keď ma to stálo zničené nohy a vyskúšanie minimálne desiatich podprseniek :O...
svetrík...........................................................H&M
opasok.................................................Camaieu
podprsenka..................................................Triumph
nepriehľadné punčochy................H&M
sukňa...........................Camaieu

ešte detail opasku:


Idem si naliať šampanské! :)

Lučiak

3 komentáre:

  1. Joj, ja nakupovanie milujem.. Aj keď tu v SR stojí strašne veľa námahy nájsť niečo naozaj dobré. :) Inak super opasok :)



    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dik Zuzi, to bola najvyhodnejsia kupa - stal v zlave 4,90 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)