utorok 20. septembra 2011

Rhapsody in Green


Zistila som, že prekvapivo veľa mojich kozmetických obľúbencov z poslednej doby je zelených. Je to ešte taký pozostatok leta, kedy človek intuitívne siaha po sviežich vôňach. A istý podiel má na tom aj moja záľuba v prírodnej kozmetike... Niektoré z týchto kúskov som Vám už na blogu predstavila, iné na svoju chvíľu ešte len čakajú. 


na fotke z ľava: 
1. sprchový gél s voňou Naturelle od Yves Rocher. Ich sprcháče mám rada, krásne voňajú a majú jemnú myciu bázu. 
2. ďalší favorit a najnovší obľúbenec, krém Cure Solutions, taktiež značky YR. Už som objednala do zásoby :)
3. očný krém Alverde, s ktorým som dlhodobo veľmi spokojná. Viac o ňom TU
4. šampón Pantene Aqua Light. Kúpila som ako z núdze cnosť, keď som si na dovolenku zabudla pribaliť svoj obľúbený... má veľmi ľahkú konzistenciu, ktorá vlasy nezaťažuje. V podstate je to dobrý šampón z drogérie, no keďže mám suchšie vlasy, používam ho len na preskáčku s iným, výživnejším. Tento by pri pravidelnom používaní moje vlasy príliš presušoval. 
5. telové mlieko Natuderm je ďalší výrobok tejto značky, ktorý som si kúpila. Má veľmi príjemnu vôňu, pripomína mi pistácie :) Trochu dlhšie mu trvá, než sa úplne vstrebe. No napriek tomu, že je určený na suchú pleť, po vsiaknutí už vôbec nemastí a pokožku primerane vyživuje. Kúpite v DM.
6. intenzívne korekčné sérum na vrásky v pere od Avon. Jedna z posledných noviniek, čakajte samostatnú recku už čoskoro. 
7. a šťastná sedmička na záver patrí najnovšiemu prírastku mojej voňavej zbierky, parfému Un Jardin Sur le Toit od Hermes. Príjemna, šťavnatá vôňa kvetinovo-ovocnej záhrady... užívam si ju, kým ešte trvajú tieto posledné teplé dni. 

ak niečo z týchto vecičiek máte doma, môžete sa podeliť o dojmy! 

pekný deň, 
Lučiak

4 komentáre:

  1. tú vôňu od Hermés musím vyskúšať...
    sestra mala Un Jardin Sur Le Nil, no a tá bola skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi skus, tato je malinko ovocnejsia nez Sur Le Nil.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja zas milujem aqua light! asi jediný šampón, ktorý dodával fakt nejaký objem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naturdem telové mlieko skúsim, s tou značkou si ma namotala :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)