štvrtok 15. septembra 2011

Psychotest na dnes :)

Možno ste už počuli, že to, komu v duchu držíte palce pri pohľade na geparda, loviaceho gazelu, v celku napovie o vašej osobnosti ;) Ja som si pre Vás dnes pripravila niečo podobné, ale viac fashion, než psycho. Aha:


... tak čo, ste viac Anna alebo Nicky? :) A nepíšte mi do komentárov, že ani jedno, ale ten pán naľavo! :P

Pekný voľný deň želá
Lučiak
photo from fashionista.com

4 komentáre:

  1. anna :D aj keď nie som taká chladná ako ona, no nickyn štýl je pre mňa absolútne nepochopiteľný.. uznávam ale, že má vždy krásnu linku a umelé mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nicky. Jej hudbu nepočúvam, ale to dievča je mi bližšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiež Anna, aj keď vyslovene sympatická mi nie je ani jedna. Musím však uznať, že aj Anna aj Nicky si v pár veciach zaslúžia môj obdiv.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten pán naľavo :)
    Anna mi je nesympatická a Nicky je neskutočná atrapa...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)