pondelok 18. júla 2016

Avon Ideal Flawless kompaktný make up

produkt venovalo zastúpenie značky Avon


Kompaktné make upy a ja, to je komplikovaný vzťah. V zásade ich nepoužívam. Sem-tam sa ku mne nejaký dostane a vtedy ho zvedavá otestujem, čo bol aj prípad tohto kúsku.
Odtieň som si mohla vybrať a už z predchádzajúcich skúseností viem, že od Avonu mi farebne sadne najviac odtieň Nude.


Balenie sa mi páči, Avon robí pekné kompakty. Okrem samotného make upu je tam aj zrkadielko a o poschodie nižšie nájdete aplikačnú hubku (nemohla som nafotiť, pretože mi ju rozkúsal pes, ale kým sa tak stalo, pracovalo sa s ňou dobre). Make up pochopiteľne môžete nanášať aj prstami. Celý názov tohto produktu je Invisible Coverage Cream-To-Powder Foundation. Ja súhlasím s tým, že na pleti pôsobí naozaj pekne prirodzene. Púdrový mi príliš nepríde, skôr naopak - je pomerne dosť krémový. Na jednej strane to zaručuje hladkú a kĺzavú aplikáciu, ale myslím, že práve to prispieva k jeho nie príliš dobrej výdrži. K tomu sa ale ešte dostaneme. 

Odtieň Nude je béžová s jasným nábehom dožlta, takže pre mňa farebne ideálne

Pocit po nanesení je veľmi komfortný, vzhľad je tiež super, až na jeden nedostatok - celkom dosť zalieza do pórov, čo môžete vidieť na fotke nižšie a to isté robí aj v jemných linkách inde na tvári, kde sa usádza a vytvára vrstvičku. Celkovo by som povedala, že je to make up ideálny pre suchšie časti tváre, a teda na suchšiu pleť celkovo. T zóna sa pod ním počas dňa dosť mastí (a to som ho testovala v období máj-jún, keď ešte neboli veľké horúčavy) a počas dňa sa práve z týchto mastnejších miest dosť dramaticky vytráca.  Určite by to nebol make up, po ktorom by som siahala celoročne a ktorý by bol ideálny pre môj typ pleti.


Keďže doma sa mi už v rámci spolupráce stihlo nahromadiť viacero nových výrobkov od Avonu a sú medzi nimi aj dosť podarené kúsky, rozhodla som sa, že v dohľadnej dobe ich spojím do jednej recenzie na štýl Avon haul :) Nebude to márne čítanie, to vám môžem sľúbiť. 

Lučiak

foto:ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)