sobota 28. novembra 2015

Novinky z Avonu (nielen) pre párty líčenie

produkty venovala spoločnosť Avon


Od Avonu minulý týždeň došiel malý balíček s troma novinkami, ktoré vám dnes bližšie ukážem. 
bez aj s bleskom :)

Prvým kúskom je ceruzka na pery (alebo rúž v ceruzke, ak chcete) v odtieni Wild Orchid - nenechajte sa zmiasť farbou na fotkách, naživo a hlavne na perách je viac do fialova. Mne fialové rúže nesedia, pripadám si v nich klaunovsky, no na základe otestovania aspoň na ruke má ceruzka celkom dobrú výdrž a polomatný efekt. Obal s hviezdičkami je skoro ako pre dievčatká :)


Avon Ultra Colour Lip Crayon, Wild Orchid


Parádny bling bling je aj trblietkový lak na nechty Magic Effects Liquid Sequin v odtieni Dazzle. Laky s trblietkami sa mi fakt páčia, super sa na ne pozerá a tento odtieň je úplne wow, keď tou fľaštičkou otáčate a efekt trblietok sa v rôznych uhloch svetla mení. No úplne ako dívať sa do kaleidoskopu. Takže, super podívaná, pre mňa ale radšej len vo fľaštičke a nie na nechtoch. Sem-tam neodolám a potom, keď to dávam dolu, len nadávam. Ale tie efekty, hmmm... no vážne božské. 


A do tretice prišlo pleťové odličovacie mlieko z radu Nutraeffects s active seed complexom, o ktorom bola už reč tu. Okrem toho, že má - vzhľadom k tomu, na čo sme bežne pri podobných pleťových mliekach zvyknuté - celkom prekvapivé zloženie, plné rastlinných extraktov (vid fotka nižšie), neobsahuje parabény, je takmer neparfumované a malo by byť vhodné aj pre citlivú pleť, vám o ňom viac nepoviem, pretože ho používať neplánujem - aktuálne odličujem kombináciou micelárky (oči) a rastlinných olejov (tvár) a veľmi mi to vyhovuje, preto to neplánujem meniť. 



Takže, takto nejako to dopadne, keď v rámci spolupráce nemôžete ovplyvniť, aké produkty a v akých odtieňoch dostanete ;)

Lučiak

foto:ja

3 komentáre:

  1. No zasmiala som sa na tvojej foto laku položeného na prstoch...čo sa týka produktov, tak ceruzka ma prekvapivo celkom oslovila aj tou farbou....ako sa však poznám, tak Avon lady hľadať asi nebudem a lak vyzerá pekne vo fľaštičke, fotky, ktoré som však videla na blogoch ma nejak nepresvedčili...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja by som tu ceruzku aj celkom vyuzila, keby bola v "mojom" odtieni. Skoda.

      Odstrániť
  2. tieto trblietavé laky ma vždy hrozne lákajú, ale tiež hrozne nenávidím to odlakovávanie :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)