piatok 6. novembra 2015

Aj Nivea vie občas prekvapiť


Vždy som "závidela" ženám, ktoré tvrdia, že im maximálne vyhovuje drogériová pleťová kozmetika a dosahujú s ňou výborné výsledky. Všetky tie krémy Garnier, L´Oréal, Dermacol, Nivea a spol... Občas som niečo vyskúšala, no len ma to znova utvrdilo v tom, že toto nie je pre mňa. Narobili mi na tvári viac škody, než úžitku. Výrobkov spomínaných značiek z pleťovej kozmetiky, s ktorými som spokojná, je možno tak na prsty jednej ruky. Medzi ne určite patrí napr. najklasikovatejšia klasika, očný krém s Q10 od Nivey, ktorý si sporadicky kúpim a fakt mi vyhovuje. 

Nivea uviedla prednedávnom na trh niekoľko noviniek. V rade s Q10 pribudlo  protivráskové perlové sérum a viacero nových vecí je aj v rade Cellular. A tak sa stalo, že do môjho zoznamu "drogériové, ale fajn" pribudli ďalšie dva kúsky, o ktorých si dnes môžete prečítať niečo viac. 

Začnem perlovým sérom. To bola viac-menej skúška naslepo, na základe pozitívnej skúsenosti s očným krémom z tohto radu. Sérum bolo distribuované v nedávnom DM boxe a ja som ho získala výmenou za inú kozmetiku od kočky, ktorá ho neplánovala používať. Vo vnútri balenia sú žlté "granulky" :), ktoré sa vytlačením z aplikátora menia na žltú emulziu. Sérum je ľahké, dobre sa vstrebáva, je celkom dosť parfumované, ale tá parfumácia je (pre môj nos) mimoriadne príjemná. Fakt veľmi vydarená vôňa, toto sa v labáku podarilo :) Obal sľubuje intenzívne protivráskové účinky. Ja ho používam už cca mesiac, vždy ráno, pod krém a make up alebo BB. K intenzívnym protivráskovým účinkom nemám čo dodať, žiadne nevidím. Každopádne, sérum zanechá po aplikácii pleť hebkú a hladkú a na denné použitie mi vyhovuje, pretože zbytočne nemastí T zónu. Pocitovo je to veľmi príjemná záležitosť, veľa robí zrejme tá vôňa, ktorá mi fakt lahodí. Neviem, či si ho po spotrebovaní kúpim znova, ale zatiaľ hodnotím kladne. Cena sa pohybuje okolo nejakých 12 eur. 


po vytlačení z aplikátora - nebojte, ono sa to na pleti rozotrie :)

Ešte väčšiu spokojnosť mi ale priniesol druhý kúsok, Eye Illuminator z radu Cellular Perfect Skin. Kúpila som ho na základe vzorky, ktorá sa ku mne dostala náhodne. Ide vlastne o očný krém s rozjasňujúcim a čiastočne aj korigujúcim efektom. Je super, že je úplne neparfumovaný a teda vhodný aj pre citlivé očné okolie. Ďalšia skvelá vec je, že napriek pigmentácii absolútne nezalieza do jemných vrások pod očami. Očné okolie jemne farebne tónuje a povedala by som, že pre ženy, ktoré nemajú nijak zvlášť výrazné kruhy pod očami môže dokonca úplne nahradiť korektor. A v neposlednom rade, naozaj viditeľne zmierňuje vzhľad vrások. No a strašne sa mi páči ten ceruzkový aplikátor :) Cena sa pohybuje od 9 do 11 eur. 



Moja obľúbená značka Kiehl´s nedávno prišla s novinkou, ktorá má podobnú funkciu - Clearly Corrective Dark Circle Perfector. Mám z neho vzorku a na moje počudovanie musím skonštatovať, že Nivea v tomto prípade boduje viac. Kiehl´s asi hodím v mikrorecenzii na FB, aby ste mali možnosť vidieť rozdiel. Je strašne svetlý (čo nie je až také negatívum, bledule sa potešia), no nepekne zalieza do vrások a celkovo nie je práve ideálnym podkladom pod očné tiene. A to sa mi vôbec nepáči. 

V najbližšej dobe sa chystám ešte na ďalší kúsok z radu Nivea Cellular, tak uvidíme, či aj v tomto prípade budem chváliť. Určite dám vedieť. 

Lučiak

foto:ja 

1 komentár:

  1. Ten Eye Illuminator vyzerá fakt podarene...pekná recenzia...Ela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)