štvrtok 24. apríla 2014

Môj blogerský TAG

K reťazovkám mám pomerne rezervovaný postoj, snažím sa im skôr vyhýbať a keď už, nerobiť ich v "hlavnej vlne". Ale keď ma nominoval niekto tak milý, ako Monika, nebudem kaziť kolektív a idem do toho :) Ak Vás tieto veci nudia, kľudne preskočte, ak nie, nech sa páči: 

1. Ktorý fashion blog ti príde najviac inšpiratívny? 
Uff, ťažké. Fashion blogy sledujem len okrajovo a keď už, tak skôr zahraničné, než "naše". Nechcem sa nikoho dotknúť, ale tie české a slovenské mi väčšinou prídu málo inšpiratívne, zato silne uniformné a "H&M" friendly. Takže, z toho mála zahraničných, ktoré sledujem, by som asi dala do pozornosti atlantic-pacific. Nie všetky outfity by som do detailu prebrala, ale inšpiratívny podľa mňa rozhodne je. A z "našich" mám ešte rada Simonku - nikdy som u nej nevidela nevkusný outfit. 

2. Ktorý z novších blogov ťa v poslednej dobe zaujal? 
Opäť ťažké odpovedať - nových blogov je ako maku, ale keď na nejaký zaujímavý natrafím, hodím ho do sledovaných, často bez toho, aby som vôbec registrovala názov. Hanba mi :)  Ale napadá mi jeden - Lívia: strašne dobre sa pozerá na jej líčenia a na ňu celkovo :)

3. Food blog, u ktorého večne slintáš
Tak toto nie, až taká masochistka nie som, aby som slintala a kňučala za monitorom. To si radšej uvarím. Ale pekné fotky jedla viem oceniť. Hlavne, keď sa podaria mne (svojho času som uvažovala aj nad foodblogom, ale to už by som skutočne časovo nestíhala)

4. Aký blog sleduješ najdlhšie a od kedy? 
Netuším :) Ale jeden z prvých bol určite blog den je krásný. A Sandry Leopardovej :) A potom je ešte kopec blogov, ktoré som začala sledovať v začiatkoch blogovania, ale časom som s tým prestala. 

5. Blog, na ktorom sa ti najviac páčia fotografie
Nedokážem vybrať jeden. Kopec blogeriek robí fakt krásne fotky! Ale z hlavy mi teraz napadá Nika - tá má fotky naozaj krásne, i keď jej štýl obliekania nie je príliš moja šálka kávy. 

6. Kvôli ktorému blogu najviac míňaš? 
Cha, tohoto sebaklamu, že míňam kvôli blogom, som sa už zbavila. Míňam, lebo som kozmetická maniačka, nebudem to zvalovať na niekoho iného. To by nebolo fér :) Ale musím uznať, že slušne mi dáva zabrať napríklad Ree.

7. Aký blog ťa ukľudňuje? 
Hm? Já ti nevím, Karle. Ale napríklad z Lucky vyžaruje taký pokoj a dôstojnosť. Na blogu aj naživo.

8. Ktorý blog ti príde najvtipnejší? 
Veď môj, nie? Keď chytím slinu :) Ale nie, páči sa mi humor Trb a Černé Moory, napríklad. To je ukážka toho, že aj o takých márnivých veciach, ako kozmetika, sa dá písať duchaplne. 

9. Ktorý blog s nailartom máš najradšej?
Toto je najjednoduchšia otázka z celého tagu - žiaden :) Nailart ide úplne mimo mňa, dámy. 

10. Najoriginálnejší blog
Opäť strašne ťažké vybrať jeden... ale napadá mi taký, úplne mimo beaty a fashion: tu. Možno nie je najoriginálnejší, ale je zaujímavý. 

11. Na akom blogu čítaš najradšej recenzie? 
Rada čítam každú dobre spracovanú recenziu, ktorá mi nejakým spôsobom pomôže vytvoriť si predstavu o produkte bez toho, aby som si ho musela kupovať. Ale v zásade platí odpoveď číslo 8, lebo ich štýl mám skrátka rada. 

12. K akému blogu máš zvláštny vzťah? 
No predsa k svojmu, nie? Ten najzvláštnejší :) Ale inak napríklad k tomuto. Píše sa tam o veciach, ktoré sú mi blízke a čiastočne sa im venujem. A ešte k Julkinmu - poznáme sa aj osobne a to potom vnímate aj ten blog inak, osobnejšie. 

13. U akej blogerky najviac obdivuješ líčenie? 
Tých je :) Zoznam by bol dlhý...  ale asi u Carli - aj keď niekedy je to pre mňa už cez čiaru, no tie jej očiská!


14. Blog, ktorého autora najviac obdivuješ? 
Neviem. Na to, aby som niekoho obdivovala, ho musím poznať osobne, nie len cez obrazovku. Ale obdivujem napríklad blogy rodičov postihnutých alebo len "iných" detí. Som už mama a viem, aké ťažké je byť rodičom hoci len trochu neštandardného dieťaťa, preto klobúk dolu napríklad pred Améliou.

15. Čo by si odkázala všetkým blogerom a blogerkám, keby to šlo? 
Hm. Keď nejde o život, ide o...  Keď niekto kritizuje Vašu gramatiku, Vaše líčenie, Váš outfit, berte to ako jeho názor - jeden z 5 miliárd. Nie je nutné sa kvôli tomu nervovo zrútiť, rušiť blog, ani nič podobné.

nenominujem nikoho, ak sa Vám tento TAG páči, aj tak ho spravíte, ak nie, nenúťte sa ;)

Lučiak



13 komentárov:

  1. o ďakujem že si pokračovala a netrhala partu :D Sandru som kedysi sledovala aj ja, ale neviem čo je už s ňou dlho predlho o nej nič :) 15ty bod vytesať do kameňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sandra stylovo zrusila blog zo dna na den, bez dovodu :)

      Odstrániť
    2. Díky a zdravím kolegyni bloggerku; nevěděl jsem, že mám tak sympatické čtenářky. :-)

      Odstrániť
  2. Veľmi zaujímavý Tag. Akurát včera som dopísala článok o mojich obľúbených blogerkách a pozerám, že u Atlantic Pacific sme sa zhodli :) Je naozaj skvelá!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ó, dekuji, ma duchaplnost se dme pychou:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na to bych asi neuměla odpovědět! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný tag! Tiež som nominovaná, tak sa určite do toho pustím :-) Oooo, ďakujem za kompliment, ja mám k tvojmu blogu tiež zvláštny vzťah, ešte zvýraznený tým, že to bol môj úplne prvý blog, ktorý som pravidelne čítala, ale to už samozrejme vieš :-D Ďalej neprezrádzam, veď to tiež dám dokopy a publikujem. A inak je to fakt super, poznať blogerku aj osobne a môcť si porovnať dojmy, ktoré boli predtým len virtuálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéééj, Luci, ja som sa tu našla :o) Vidíme sa čoskoro? ;o)
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luci, povodne som mala ist, ale bohuzial veci sa vyvinuli tak, ze nebudem moct :( Mrzi ma to, snad nabuduce.

      Odstrániť
  7. No to je ale veľká škoda! Tak nabudúce.
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)