štvrtok 19. januára 2012

KEEP´N TOUCH

Zdravím Vás!
Ďalší tzv. aktualizačný post. Vyžiadali si to menšie aktualizácie môjho blogu:

1. Na blogu vpravo som vytvorila sekciu  COMING SOON, kde budete mať vždy prehľad o chystaných článkoch a recenziách ;)

2. aktualizovala som aj môj SHOP, povyhadzovala všetko, čo sa už predalo, takže v tomto momente tam nájdete len veci (aj práve pridané), ktoré ešte ponúkam na predaj. Zasielam aj do ČR, len sa prosím vopred informujte ohľadom výšky poštovného! 

3. No a do tretice, keďže v komentároch aj mailoch sa dosť často opakujú niektoré otázky (čo mi nejak zvlášť nevadí, rada s Vami komunikujem), rozhodla som sa vytvoriť aj sekciu FAQS, kde to budú niektoré veci pekne pokope a bude to o niečo prehľadnejšie.  Všetko nájdete vľavo dolu.

jo a veľká vďaka za stále stúpajúce číslo tých, čo ma sledujete cez GFC aj Bloglovin! 

Lučiak

1 komentár:

  1. skvelý nápad s tým coming soon :)
    ja sa teším, keď v ňom bude aj niečo na fashion tému, lebo Tvoja kritika je v týchto článkoch vždy naj :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)