utorok 3. januára 2012

Oils, Oils, Oils

Vitajte v roku 2012! :)

Keď som spotrebovala aj poslednú kvapku obľúbeného telového oleja Alverde, prišiel čas porozhladnuť sa po niečom novom. A tak sa v mojej kúpeľni objavili títo dvaja nováčikovia:


olejček z Marionnaud a o pár dní neskôr som do košíka prihodila olej Suhada (tento sortiment sa z času na čas objavuje v sortimente Lidl). Oba dokopy stáli necelých 5 Eur :) A za málo peňazí poskytujú celkom dosť muziky...

Prvý nemá úplne 100% prírodné zloženie: okrem rastlinných olejov (mandľový, hroznový, sójový, repkový a slnečnicový) obsahuje aj tekutý vosk, s ktorým sa inak nekamarátim + ďalšiu slušnú kôpku chemických prísad. Nepoužívam ho preto na tvár, ale na telo, špeciálne na pokožku nôh po depilácii  (naozaj doporučujem, po použití oleja namiesto telového mlieka pokožka neštípe a masážou predchádzate aj nepríjemnemu zarastaniu chĺpkov). Má veľmi ľahkú konzistenciu, takmer okamžite vsiakne. 

Olej Suhada je na tom so zložením o niečo lepšie. Obsahuje 8 rastlinných olejov a podstatne menej konzervantov. Je podstatne hutnejší, pomalšie sa vstrebáva, ale je výživnejší (plus pre suchú pleť) a má nádnernú vôňu. Spočiatku som ho používala len na telo, ale neskôr som skúsila aj pár kvapiek na tvár v rámci večerného odličovacieho rituálu a veľmi si ho pochvaľujem. Škoda, že som nekúpila viac kusov do zásoby :(

Máte niektorý z nich doma alebo používate inú značku? 

Lučiak
foto: ja

3 komentáre:

  1. že v lidli? tak oddnes na tú suhadu striehnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto o tom zarastaniu chĺpkov som ani netušila- ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. inak myslim, ze teraz tieto kusy z lidla aj vypredavaju...asi uvolnuju sklady:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)