piatok 22. júla 2011

Testujeme: Klorane Papyrus Shampoo & Conditioner


Poznáte značku Klorane? Na Slovensku je dostupná v lekárňach. Ponúka široký sortiment vlasovej kozmetiky s rastlinnými výťažkami pre rôzne typy vlasov. Super je, že okrem klasických veľkých balení sú k dispozícii aj šikovné cestovné sady, ktoré sú ideálne aj na testovanie. Do oka mi padla táto: s extraktom z papyru pre uhladenie nepoddajných vlasov. A doslova som si ju zamilovala! 

Klorane nemá čisto prírodné zloženie, je to taký kompromis medzi svetom prírody a kozmetickej chémie. Šampón aj kondicionér majú však typickú "natur" rastlinnú vôňu. Kto si potrpí na výrazne parfumované šampóny z drogérie, asi bude sklamaný... Čo tam po vôni, keď duo ohuruje svojimi výsledkami! Efektivitu šampónu väčšinou do veľkej miery rozpoznám už pri samotnom umývaní. Aj tentokrát - už bezprostredne po sa s vlasmi super pracovalo, boli veľmi hebké na dotyk. Následne som použila kondicionér. Ten má veľmi ľahkú, gelovo krémovú konzistenciu. Po poslednom umytí som už na vlasy neaplikovala nič (tak to robím vždy, keď nejaký šampón testujem prvýkrát). A zistila som, že nič ďalšie ani netreba. Vlásky boli po vysušení naozaj viditeľne uhladené a disciplinované. Plus krásne ľahké a vzdušné. Presne také, aké mám rada. 

Ak teda máte problémové, neposlušné vlasy, jednoznačne doporučujem! Ja si určite zaobstarám full size balenie. Toto malé cestovné duo stálo niečo málo cez 6 Eur a vydržalo cca 8 umytí. Hodnotenie: 9 z 10 hviezd.

Nabudúce video na tému vlasy! :)
majte sa pekne
Lučiak
photo: me

6 komentárov:

  1. Tak to určite vyskúšam, minule som videla pár výrobkov z tej značky v lekárni. Dúfam, že ani mňa nesklame... a inak, neskúšala si náhodou niečo od Sanoflore ???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pierotta os Sonaflore som skusala niekolko kremov, vsetky maju prudko naturalnu vonu :) Ani jeden ma neoslovil nejako specialne. Ale mala som aj pletove vody, velmi dobra bola ruzova, ta s hammamelisom vonia ako ovocny ocot, co mi velmi vadilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a koľko prosím Ťa stojí full size balenie?

    btw, chatu máme blízko Nálepkova, hovorí Ti to niečo? vaša je kde?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zuzi, klasicke full size balenie samponu stoji okolo 8 Eur.

    Nalepkovo - hej, hovori :)
    My mame ale predsa len o kus dalej.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda, že to u nás neprodávají...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nika, skus pozriet diskusiu o Klorane na dlouhevlasy.cz, myslim, ze tam kocky pisali, aj kde sa da Klorane v CR kupit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)