streda 13. júla 2011

Testujeme: Catrice Glamorous Volume Mascara


Kúpa nepodarku zamrzí vždy. Aj keď ide o nepodarok za necelé 4 Eurá... Mohla som mať napríklad o jedno Mojito viac :) Prednedávnom so  tu na blogu recenzovala niekoľko výrobkov od Catrice a spokojnosť s nimi bola 50:50. Táto maskara, žiaľ, tiež nepresvedčila. Pretože:

- hrdlo je príliš široké a na kefke zostáva priveľa farby
- konzistencia je príliš hustá
- maskara hrudkuje a lepí riasy


Ak som chcela dosiahnuť aspoň aký-taký výsledok, musela som sa s tým babrať poriadne dlho. Hlavne, kým sa mi podarilo rozčesať zlepenie a odstrániť tie nepríjemne hrudky... Tu je výsledok toho zúfalého snaženia... 



Maskara síce riasy nadvihne aj predĺži, ale podľa mňa veľmi chabo na to, že má meno Glamorous Volume :( Glamurózny objem si ja veru predstavujem inak! No nič, nebudem to ďalej rozmazávať, jednoducho ZLÉ. Nekupujte. 
Hodnotenie: 3 z 10 hviezd

Vyskúšali ste už niektoré z Catrice maskár? 

Lučiak
pics by me

4 komentáre:

  1. Ano, mam nasledovnu: Lashes to kill - eye-opening effect mascara, myslim, ze je este o par centov drahsia ako ta, co si teraz testovala. Ale efekt zda sa rovnaky ba az minimalny. U mna tiez rozcarovanie a sklamanie. Vsetko na jedno kopyto, len obaly dali ine. Tiez ma vzdy zamrzi nepodarok, ale co s nim? Je mi to luto vyhodit.A potom sa to len kopi. Darovat niekomu? To je asi nehygienicke. No neviem :)...
    Ja pri Catrice uz nejdem experimentovat :D stacia mi laky na nechty, uz ich mam hojny pocet, ruz a puder, s ktorym som velmi spokojna. Davam ho dokonca na jednu uroven s pudrom Chanel Poudre Universele Compacte, co som mala predtym. Ale Catrice ma menej exkluzivne balenie a hanbim sa ho hocikde vytiahnut :D

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nahahaaaa, mám presne túto a tiež som od nej čakala viac... síce vydrží a neotláča sa ale mne sa drobí aj hodinu po nanesení... nič moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dik za komenty damy, takze to nie je len moj subjektivny dojem... no nic, ideme o dum dal a tuto asi niekomu venujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hm s rozjasňovačom catrice mám dobrú skúsenosť, s niektorými (záleží od odtieňa) lakmi tiež, možno ešte lesky fajn.... ale skúsila som dve špirály a obed veľmi zle... to už aj miss sporty asi bola lepšia :))))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)