streda 2. mája 2012

Testujeme: Vichy Idéalia


Ahojte! 
Dúfam, že ste si užili slnečné voľné dni tak, ako sa patrí :) V dnešnej recenzii Vám predstavím moje dojmy z novinky od Vichy - krému Idéalia.

Zvedavá som naň bola veľmi. Mala som k dispozícii pár vzoriek - žiaľ vo verzii pre normálnu a zmiešanú pleť, čo pre mňa nie je úplne ideálne (existuje aj vo verzii pre pleť suchú). Vzorky vydržali cca týždeň, čo je už slušný čas na to, aby sa dal posúdiť efekt nejakého prípravku. 



Idéalia je krém, oficiálne určený pre pleť 35+. Má v sebe spájať rozjasňujúce, vyhladzujúce a hydratačné účinky. Je bez parabénov a vhodný aj pre citlivú pleť. Toľko promo. A realita? 

Vo verzii pre normálnu a zmiešanú pleť nájdete ľahkú, hydratačnú textúru. Mne ako optimálna výživa  pre pleť nestačil, to sa ale dalo čakať. Preto som ho používala len ako denný krém - ako podklad pod make up sa počas týchto teplých dní osvedčil dobre. Rozjasňujúci efekt je naozaj viditeľný - vďaka obsahu jemných rozžiarujúcich čiastočiek. Tak jemných, že celkový dojem je naozaj prirodzený. Čo sa týka zjednotenia celkového tónu pleti, ktoré by mala Idéalia poskytnúť, počas týždňa používania som žiadne nezaznamenala. 


Hoci je oficiálne určený pre 35+, úplne pokojne by som ho doporučila kategórii od 20 rokov, špeciálne túto ľahkú hydratačnú verziu. Ako prevencia neskorších nedokonalostí je podľa mňa ideálny. 

Zhrnutie na záver: nie je to žiaden zázrak, ktorý Vám vyrobí ideálnu pleť šibnutím čarovného prútika, ale tvár pekne rozjasní (v tomto by som ho prirovnala napríklad k White Lucency od Shiseido). Otázka je, či stojí za tú cenu: normálna MOC sa pohybuje od cca 22  do 26 Eur (ako kde). Vyskúšajte a odpovedzte si samé :) Moje hodnotenie: 7 z 10 hviezd.

Lučiak
foto: vichy.com + ja

7 komentárov:

  1. Taky jsem ho zkoušela ve vzorečku a uvažuju, že si ho pořídím.. Mám pleť smíšenou, takže T-zónu mi to trochu mastilo, nicméně tam já si většinou patlám něco jinýho.. A tváře rozjasní nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nooo, na to som bola dosť zvedavá, ale zarazila ma cena. na vichy celkom dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BTW pre Slovenky: v najnovsej Madame Eve je tiez pribalena jedna vzorka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie krémy strašne veľa sľubujú a nakoniec nič z toho...ja by som za všetky tie reklamy minimálne pokuty dávala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no pre mna je ta cena dost neprijatelna :)
    kebyze mam problemy s pletou radsej zajdem ku koznej napr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem o něm přemýšlela, protože mi zrovna dochází krém. To, co slibuje výrobce se mi celkem zamlouvá a s Vichy mám zatím jenom samou dobrou zkušenost.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som su uz druhy krat kupila Idealia Pro a som nadmieru spokojna Ma prijemnu vonu nemasti ale zato hydratuje velmi dobre Prvykrat somho videla v reklame a povedala som si ze hi vyskusam Pouzivala som ho len na den a vydrzal mi az 3 mesiace Lepsi krem som nikdy nemala a uz si ani iny nekupim NAOZAJ VRELO ODPORUCAM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)