piatok 4. mája 2012

Testujeme: Bielenda

* všetky testované produkty v tejto recenzii venoval e shop bielenda.sk

Ahojte! 
Poznáte značku Bielenda? Ide o poľskú kozmetiku, ktorá sa v našich obchodoch zatiaľ nevyskytuje. Ja som sa s ňou prvýkrát zoznámila pri pobyte v - ako inak - Poľsku, kde je dostupná v bežnej obchodnej sieti. Zaujali a príjemne prekvapili ma hlavne ich telové maslá. Takže ma naozaj potešilo, keď mi slovenský e shop bielenda venoval na testovanie jeden full size produkt podľa vlastného výberu. A k tomu pár vzoriek. 


Po dlhom preberaní (ponuka produktov je naozaj široká) som si vybrala telové maslo s gaštanom, ktoré je vhodné na starostlivosť o pokožku s rozšírenými žilkami. Mňa tento problém trápi od tehotenstva, kedy sa mi na lýtkach spravilo niekoľko nepekných "metličiek". Zatiaľ som to neriešila žiadnym estetickým zákrokom (čo by bolo asi najefektívnejšie) a bola som zvedavá, či je možné stav popraskaných cievok zlepšiť kozmeticky. Telovým maslom sa  poctivo natieram cca dva týždne. Čo sa týka zlepšenia stavu mojich "metličiek", zatiaľ som žiaden zásadný efekt nespozorovala. Možno je vhodné skôr ako prevencia. Čo však nič nemení na tom, že ako telové maslo je jednoducho skvelé! Pokožku krásne vyživí, vyhladí a prevonia prijemnou gurmánskou vôňou. Opäť som sa presvedčila o tom, že telové maslá tejto značky sú naozaj fajn. Balenie má 200 ml a po 2 týždňoch používania nie som zďaleka ani v polovici, takže za cenu 5,50 Eur sa podľa mňa vyplatí. 




A čo ďalšie produkty zo vzoriek? 
K dispozícii som mala tri pleťové krémy - s avokádom, arganovým olejom a olivou. Keďže vzorky boli maličké a stačili len na jedno použitie, nedá sa seriózne posúdiť ich efekt. Všetky tri krémy majú spoločné jedno - krásne (ale nie prehnane) voňajú. Avokádový a olivový sú skôr ľahšie, na kréme s arganovým olejom je cítiť, že je určený pre suchšiu pokožku. Práve ten mi vyhovoval najviac - bol výživný, ale nezanechal pocit mastnoty. Perfektný dojem na mňa ale urobilo telové mlieko s medom z radu Eco Care. Fantastická vôňa doslova na zjedenie, ľahučká, nemastná konzistencia, ktorá okamžite vsiakne do pokožky, čo je ideálne na leto. 

Všetky uvedené produkty a ešte oveľa viac (z toho množstva  sa vyberá  naozaj ťažko :) nájdete tu. A čo je sympatické, značka netestuje na zvieratách

Stretli ste sa už s touto kozmetikou? 

pekný deň želá, 
Lučiak
foto: ja


4 komentáre:

  1. No po tejto recenzii sa pozriem znacke na zubok ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S touto znackou som sa uz stretla. Jeden kus podobneho teloveho masla som dostala zadarmo k nakupu prednedavnom v polskom Rossmanovi, kde casto a rada zavitam, lebo sa tam daju kupit vychytavky, ake u nas nie su. Na maslo som sa pozerala s nedoverou a dlho mi lezalo na kupelnovej policke. Spekulovala som, co sa "leziaky" to rozdavaju zadarmo k nakupom. Potom som ho vypotrebovala cele, celkom fajn bolo ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja som zvedavá, keď na toto náhodou natrafím budem vedieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U nas tu znacku maji v Jasminu v Brne, ale porad kolem toho chodim a vaham :-) Meli tam jakysi peeling v hoube nebo co to bylo,a vypadalo to desne zajimave, kdyz ji pochvalujes, tak po tom asi sahnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)